Jatkuva röyhtäily..

kiiku

Heips!! Mulla taas on jatkuvaa röyhtäilyä, rytmihäiriöitä ja joskus on sellainen tunne ahdistaa?? Onko kellaan samanalaisia oireita??

7

1535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan...

Lähes jokapäiväistä minulle...koskaan ei kyllä ole tutkittu...

• kiiku

No ompa hyvä että heti löytyi samanhenkinen ihminen... juu röyhtäilyä,rytmihäiriöitä ja joskus myös pistävää kipua vasemmassa kylkiluussa... ajattelin että käyn lääkärissä verikokeissa. kuhan nyt ensin kerään rohkeutta.. oliko sulla muita oireita??

• N38 ..
        kiiku kirjoitti:

No ompa hyvä että heti löytyi samanhenkinen ihminen... juu röyhtäilyä,rytmihäiriöitä ja joskus myös pistävää kipua vasemmassa kylkiluussa... ajattelin että käyn lääkärissä verikokeissa. kuhan nyt ensin kerään rohkeutta.. oliko sulla muita oireita??

mulla on ollut enemmän tai vähemmän vatsavaivoja tässä useamman vuoden. Toissavuonna tähystys: lievä tulehdus ja sapen takaisinvirtaus. Nyt parisen kuukautta taas kuvottava olo, vasemmalta puristaa/pistää/juilii ja vasemman kylkikaaren alla kipeä kohta. Kun sormella painaa vähän alimman kylkiluun alapuolelta, vasemmalta siis, niin ihan järkyttävän kipeä kohta. Vatsahaava ? Suolen mutka ? Jotakin todella vakavaa ?
        Ei ole kiva kun koko ajan röyhtäilyttää( ei sentään närästä ) ja pierettää ... Ja vatsa turvoksissa. Huoh. Maitohappoja syön ja ViSibliniäkin.

• Menisi jo ohi
        kiiku kirjoitti:

Just nyt on taas jotain kolmatta päivää oireet päällä, pitkästä aikaa. Vatsa on tosi ärtynyt sillä tavalla että sinne kertyy ilmaa joka tuntuu täyttävän koko rintakehän, tulee ulos isoina "kuplina" jolloin vaikutta myös sydämeen ja tulee ärsyttäviä rytmäreitä, monia peräkkäin välillä. Vaikka söisi on sellainen tunne kuin vatsa olisi jotenkin tyhjä tai "ontto". Vaikeahko näitä selittää.

Sydänkin on nyt äärettömän herkkä, ihan omissa sfääreissään menee. Näin on silloin kun myös vatsa on tosi herkkä. Painon tunnetta myös rintakehässä. Ottaa päähän että elimistö on niin herkkä että vatsaan pitää reagoida noin voimakkaasti muidenkin elinten. : (

• Anonyymi
        Menisi jo ohi kirjoitti:

Just nyt on taas jotain kolmatta päivää oireet päällä, pitkästä aikaa. Vatsa on tosi ärtynyt sillä tavalla että sinne kertyy ilmaa joka tuntuu täyttävän koko rintakehän, tulee ulos isoina "kuplina" jolloin vaikutta myös sydämeen ja tulee ärsyttäviä rytmäreitä, monia peräkkäin välillä. Vaikka söisi on sellainen tunne kuin vatsa olisi jotenkin tyhjä tai "ontto". Vaikeahko näitä selittää.

Sydänkin on nyt äärettömän herkkä, ihan omissa sfääreissään menee. Näin on silloin kun myös vatsa on tosi herkkä. Painon tunnetta myös rintakehässä. Ottaa päähän että elimistö on niin herkkä että vatsaan pitää reagoida noin voimakkaasti muidenkin elinten. : (

Mulla on samat oireet, lisäksi pierettää kun istuu paskalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on samat oireet, lisäksi pierettää kun istuu paskalla.

Mä oon oireeton, paitsi kesäsin tuppaa röökit loppuun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon oireeton, paitsi kesäsin tuppaa röökit loppuun

Siirry rullatupakkiin
        Nääs, sä kelaat itte purut paproon ja filsu päähän
        Yks rööki kustantaa 37 senttii. Vitun halpaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      208
      5279
    2. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      49
      4057
    3. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      34
      3878
    4. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3746
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      67
      3633
    6. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      24
      3586
    7. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2410
    8. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      41
      2356
    9. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      32
      2231
    10. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      77
      2157
    Aihe