Kävin eka lääkärikäynnnillä rv 13 5 ja lääkäri ja dopplerilla ei kuululunut sydänääniä vaikka viikolla 10 2 kuulin ne ekan kerran,(säikähdin todella!) mutta onneksi laite kuitenkin löysi sykkeen koneen näytölle. Lääkäri sanoi että asukki on vatsanpeitteiden alla ja on juuri sellaisessa asenossa jossa ei luulu hyvin ja laitekkin ei ollut uusinta mallia.
kylläpä
4
645
Vastaukset
- huomenna ultra
Olen menossa huomenna ekaan lääkärineuvolan ultraan ja pelkään ihan älyttömästi, ettei sikiön sydämen sykettä löydy. Yhden keskeytyneen keskenmenon kokeneena puolitoista vuotta sitten, voin sanoa, että pelko on suunnaton. Olen käynyt alkuraskauden ultrassa rv. 7 3 silloin syke näkyi ja nyt on menossa rv. 9 6. Ikää on jo sen verran, ettei raskautuminen ollut helppoa ja luulenkin, että jos tämäkin menee kesken, jää lapsensaantihaaveet tähän. Paineita siis on ja vielä vajaa vuorokausi pitäisi tätä kestää. Raskausoireet ovat tallessa, mutta niin olivat viimeksikin ja silti meni kesken tietämättäni. Sikiö oli ollut kuolleena reilun viikon. Onneksi sinulla on kaikki hyvin ja syke löytyi. Se on todella helpottava hetki. Toivottavasti myös minä voi huokaista huomenna helpotuksesta, ainakin toistaiseksi.
- kaikki hyvin
Minulla oli kesällä tuulimunaraskaus ja tuli taas sellainen tunne että ei siellä ole enään asukkia. Eikai taas käy niin että joutuu kokemaan menetyksen. Piti monesti varmistaa lääkäriltä että onhan kaikki varmasti hyvin. Seuraava neuvola vasta 2. tammikuuta jos sitten kuulisi äänetkin.
Toivon sulle parasta ja koitahan kestää huomiseen! - Äippä-76
sun pitää koittaa rauhoittua!
Tiedän, se on vaikeaa, mutta kaiken a ja o.
Koita olla luottavaisin mielin.
Mulle sanoivat rv10 kun kuunneltiin ääniä, että ne ei välttämättä vielä edes kuulu.
Sillä vain, että älä saa sätkyä jos ei kuulu, mutta varmasti saat lähetteen ultraan jos haluat varmistuksen pian :)
Pidän sulle molemmat peukut pystyssä ja uskallan onnitella sinua tästä raskaudestasi!
Ilmoita kuinka kävi! - hyvin
Kävin tänään lääkärineuvolassa ja tähän asti kaikki siis hyvin. Syke näkyi ja kuului, vauveli potkiskeli kovasti ja mitat vastasivat aikaa täydellisesti, (rv. 10 täynnä.) Parin viikon kuluttua äippäpolille niskaturvokeultraan, jännitystä siis riittää edelleen, mutta nyt on päästy askel eteenpäin. On tämä odottaminen samalla ihanaa ja samalla hurjan jännittävää, koskaan ei voi tietää mitä kaikkea voi tapahtua, mutta täytyy vain yrittää olla positiivisella mielellä. Oikein mukavaa Joulun ja vauvelin odotusta kaikille palstalaisille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865199
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h764696Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232464Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241860- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141429- 1851318