voisi tulla jo luokseni, olenhan minä huomannut katseesi. Minä odotan, sillä oma rohkeuteni ei riitä.
Etkö
18
2873
Vastaukset
- minä(n)
MITÄ odotat mun tekevän?? Tulen luoksesi ja sekö siitä ;D
- Edam Juusto
ratkaisisi monta pulmaa, eikö totta!? Ainakin sen, että kuinka
jatketaan, jos jatketaan... ja millä linjalla - kavereina tms.
Käy luoksein sinä kultainen tyttönen, joka
saat syömmein sykkimään ja auringonkin paistamaan,
(jopa tähän aikaan vuodesta!) - Edam Juuzto
Edam Juusto kirjoitti:
ratkaisisi monta pulmaa, eikö totta!? Ainakin sen, että kuinka
jatketaan, jos jatketaan... ja millä linjalla - kavereina tms.
Käy luoksein sinä kultainen tyttönen, joka
saat syömmein sykkimään ja auringonkin paistamaan,
(jopa tähän aikaan vuodesta!).. ja muista, että odotan tulevaisuutta ihan juustona :P ...mitä se sitten ikinä tarkoittaakin
- minä(n)
Edam Juuzto kirjoitti:
.. ja muista, että odotan tulevaisuutta ihan juustona :P ...mitä se sitten ikinä tarkoittaakin
Älä missään nimessä juustona, hiiret voi sut nakertaa ja mulle ei jäisi yhtään purtavaa ;D
- Edam Juu....
minä(n) kirjoitti:
Älä missään nimessä juustona, hiiret voi sut nakertaa ja mulle ei jäisi yhtään purtavaa ;D
että et niele purematta, mutta nythän se tuli ihan selväksi.. :)
Täytynee kait vaihtaa taktiikkaa.. Tästä lähtien odotan
rautaisella viileydellä yhteistä tulevaisuuttamme, timanttini :P - Kippis ja kulaus
Edam Juuzto kirjoitti:
.. ja muista, että odotan tulevaisuutta ihan juustona :P ...mitä se sitten ikinä tarkoittaakin
...on ihan jees juusto. =)
- joku muu nainen
Edam Juu.... kirjoitti:
että et niele purematta, mutta nythän se tuli ihan selväksi.. :)
Täytynee kait vaihtaa taktiikkaa.. Tästä lähtien odotan
rautaisella viileydellä yhteistä tulevaisuuttamme, timanttini :Psitten nielet purematta???
- eräs n
joku muu nainen kirjoitti:
sitten nielet purematta???
ainakin puren nielemättä...
- Edam Juust...
joku muu nainen kirjoitti:
sitten nielet purematta???
suupalan koosta.. Esim. jokin vitamiini menee yhtenä suupalana,
mutta vesimelonin mielellään pilkon ja puren ;)
Häntä minä en pure lainkaan, jos arvelen etten voi häntä sulattaa.. - Edam Juusto
eräs n kirjoitti:
ainakin puren nielemättä...
pitää tähän asti pitämäni välimatka ;) Huomaan hänen joskus
hakeutuvan ihan viereeni.. Saatan ehkä noina hetkinä olla
sen näköinen, kuin odottaisin kobran iskua tms.
Hän on kyllä aivan upea ihminen :D - minä(n)
Edam Juust... kirjoitti:
suupalan koosta.. Esim. jokin vitamiini menee yhtenä suupalana,
mutta vesimelonin mielellään pilkon ja puren ;)
Häntä minä en pure lainkaan, jos arvelen etten voi häntä sulattaa..Mmmm, mahtaa olla maukkaat melonit ja muut herkut..vai että kobran iskua odotat ;)
Saamasi pitää. Mihin muuten haluat sen puraisun: poskelle, kaulalle vai johonkin muualle?
Hmm, vitamiinienkin tarpeessa olit? Se olikin mielessäni ensimmäisenä mutta en minä niitä väkipakolla syötä ;) - Edam Juusto
minä(n) kirjoitti:
Mmmm, mahtaa olla maukkaat melonit ja muut herkut..vai että kobran iskua odotat ;)
Saamasi pitää. Mihin muuten haluat sen puraisun: poskelle, kaulalle vai johonkin muualle?
Hmm, vitamiinienkin tarpeessa olit? Se olikin mielessäni ensimmäisenä mutta en minä niitä väkipakolla syötä ;)siltä, että olen vitamiinien tarpeessa ;) Juu, ei tarvitse
väkipakolla syöttää.. ne kun menee veden kanssa ihan mainiosti.
Nyt kun kuvittelen tilanteen että puraisun sijaan tyydyt vain
tökkäämään sormella kylkeen, niin se saa minut melkein
nytkin hätkähtämään tästä ergonoomisesta tietokonetuolista,
kuin sähkösellaisesta ikään... niin melkein :P
Enhän minä silti mikään selkärangaton ujo mato ole. Muissa
tilanteissa löytyy siis kanttia. Tämä on poikkeus :/ - minä(n)
Edam Juusto kirjoitti:
siltä, että olen vitamiinien tarpeessa ;) Juu, ei tarvitse
väkipakolla syöttää.. ne kun menee veden kanssa ihan mainiosti.
Nyt kun kuvittelen tilanteen että puraisun sijaan tyydyt vain
tökkäämään sormella kylkeen, niin se saa minut melkein
nytkin hätkähtämään tästä ergonoomisesta tietokonetuolista,
kuin sähkösellaisesta ikään... niin melkein :P
Enhän minä silti mikään selkärangaton ujo mato ole. Muissa
tilanteissa löytyy siis kanttia. Tämä on poikkeus :/Voi vitsi..hakkeroitko sinä siellä kun "pahan" nakkasit :D
En kai minä kummiskaan niin kovin kipeästi tökänny kun et sinä ainakaan tuskasta huutanut silloin ;)
Ei, et ole ollenkaan ujo mato, kaikkea muuta!
En taida tässä kaikkia laatusanoja luetella, mitä ajattelen..sinusta..ylpistyisit vaan :)
Lähetän sulle Nukkumatin kertomaan ajatuksistani..jos sopii. Jos mua tai sua ei enää täällä "näy" niin ole huoleti - kyllä minä sua ajattelen KOKO ajan!!
- minä nainen, sinä...?
paikka ja aika, niin kerron, että tulenko vai enkö?
- minulle pian
sähköpostiini, niin kerron tulenko vai en... hop hop....
- minä katselija
...sinä tiedät, miksi vain katselen. Jos näytän joskus happamalta, se johtuu siitä, että olet siellä etäällä, eikä minulla ole kulkuneuvoa, jolla sinne pääsisin. En omaa siipiä(kään), en edes luutaa. Eikä voimia rakennella siltoja. Tänne juutuin. Ja mietin (ja pelkään), josko löydät jonkun viinirypäleen, joka sopii muutenkin juuston seuraksi paremmin kuin tällainen.
Haluaisin kyllä jutella, saada selville, mitä oikeasti haluat. Onko siis jotain muutakin näköpiirissä kuin haaveita siitä tulevaisuudesta? Jos olisikin, odottaisin sitä kuin kuuta nousevaa [hyräilee].
Näytän ja kuulostan siis kuitenkin ihmiseltä. Mikä helpotus. En koe kuuluvani eläinkuntaan ;)- juurikaan vielä sanonut
mitään, mutta hyvä että olet samaa lajia, etkä mikään ufomies...
- minä(n)
Taisit kuitenkin tipahtaa siltä tuoliltasi kun vaikenit ;)
Lueskelin tuolla samalla nikillä olevia viestejä jotka oli joku minä(n) kirjoittanut (muillakin palstoilla) niin MINÄ en ole kyllä niitä kirjoitellut! Pitäisköhän vaihtaa nikkiä ettei tuu sekaannuksia?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261