Hiustenpidennys?

tiinu

Missä Oulussa tehdään laadukkaita hiustenpidennyksiä? Ja paljonko maksaa n. suunnilleen?

13

13521

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bumerangissa

Hiustenpidennys pilaa hiukset,varsinkin liima/sinetti kiinnityksiä kannattaa varoa.

• apuaaaaa

onko noin saatanan avutonta kanalaumaa nää kaikki
      kampaamojen (kerran kuussa vähintään) määkijät???

• Avun tarpeessa

Otahan ihan iisisti nyt vaan. Kyllä sitä pitää saada kysyä muidenkin kokemuksia tällaisessa asiassa. Kyse on kalliinpuoleisesta operaatiosta, joten täytyy saada vähän lisätietoa ennen kuin investoi. Itse olen nyt kyllä hiustenpidennyksen tarpeessa - ja tämä keskustelu oli oikein hyväksi avuksi minulle.

• Niin tai näin

Mä kävin just lyhentämässä ja sekin maksoi, vaikkei laadukasta ollutkaan. Anna niitten karvojen olla vaan.

• Leenaliinu

HedGamessa, kysy Maritaa tai Annea

• leenaliinu

Hedgamessa saa teippipidennyksiä. veto ei kohdistu niin pieneen osaan hiusta joten on hellävaraisempi myös ohuelle tukalle

• mirri83

Oulussa kannattaa kysyä hedgamen anne kaismoa. Itselle otin juuri ja nyt tuntuu etten enää ikinä halua palata entiseen tukkaani

• tahtoo pitkän letin :)

Minkä hintainen oli koko homma? Tilasitko hiukset netistä vai ostitko kampaamosta? Itse olen miettinyt juuri samaista kampaamoa. Kiitos siis tästä positiivisen kokemuksen tiedosta :)

• anniina
        tahtoo pitkän letin :) kirjoitti:

Minkä hintainen oli koko homma? Tilasitko hiukset netistä vai ostitko kampaamosta? Itse olen miettinyt juuri samaista kampaamoa. Kiitos siis tästä positiivisen kokemuksen tiedosta :)

Joo itsekin tässä juuri mietin hiustenpidennystä, omat hiukseni ovat sellaset kaulaa asti vaa mite se nyt sanotaakaa, että ei kovi pitkät ja haluaisin pituttaa aika paljon lisää. Onko teillä aidot vai kuitua pidennykset? Ja ois kiva jos jotku ketkä on ottanut pidennyksiä ni kertoa vähä kokemuksia justiisa.

Ja ei tänne tarvii tulla vinkuu jos ei kiinnosta hiustenpidennykset tai hiukset yleesäkää, ku ei tää oo sellasille tarkotettu.
        kiitoos.

• neitiäx
        anniina kirjoitti:

Joo itsekin tässä juuri mietin hiustenpidennystä, omat hiukseni ovat sellaset kaulaa asti vaa mite se nyt sanotaakaa, että ei kovi pitkät ja haluaisin pituttaa aika paljon lisää. Onko teillä aidot vai kuitua pidennykset? Ja ois kiva jos jotku ketkä on ottanut pidennyksiä ni kertoa vähä kokemuksia justiisa.

Ja ei tänne tarvii tulla vinkuu jos ei kiinnosta hiustenpidennykset tai hiukset yleesäkää, ku ei tää oo sellasille tarkotettu.
        kiitoos.

Mä otin yli vuosi teippipidennyksen ja olen ollut tosi tyytyväinen. Huolto on yleensä 1-2 kuukauden välein jolloin pidennykset huolletaan ja mulle laitetaan samalla väri omiin hiuksuun. Vuoden aikana mulla ei ole hiukset yhtään ohentuneet vaan ovat ihan samanlaiset kun ennenkin. Hintoja kannattaa vertailla, sillä niissä voi olla suuri.

• tuggaa päähän

Tietääkö joku missä kampaamossa laitettaisiin asiakkaan omia sinetti hiuksia päähän, ja mielummin edullisesti?? kun kaikki kampaamot eivät kuulemma laita asiakkaiden omia sinettejä (voivat olla huonolaatuisia, ja kampaamolle huono maine). Ja paljonko suurinpirtein maksaa?? Tai tietääkö laitetaanko myllytullin tai haukiputaan yksikössä sinettejä oppilastyönä, ja jos laitetaan niin mihin hintaan?? Tilasin briteistä sinetit "hieman" halvemmalla, kun en tiedä et osaanko pitää jatkoja ni ei kehdannu ensimmäiseksi mitään kalleinta laatua laittaa...

• pidennyksiä haaveile

itekki kyselissin noist että lailetaanko esim myllytullissa opiskelija työnä noita pidennyksii ??

• kroohoh

aika vanha ketju......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4606
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3714
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      46
      3075
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2657
    5. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2589
    6. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      203
      2583
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2390
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2318
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1945
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      107
      1521
    Aihe