Terve! Minulla on ollut maksa-arvoista alat koholla. Elokuussa se oli 52. Lokakuussa kun otettiin 53. Ja nyt joulukuussa sain kuulla tänään uusimman tuloksen; 61. Oireena on ollut ylävatsalla, ja kainalossa lievää poltetta, ja vähän ruokahaluttomuuden tunnetta, vatsa on myöskin ollut aika löysällä viime kuukaudet. Ikää on 16 vuotta. Ylävatsa on ultrattu, virtsatiet, ekg otettu ja keuhkokuva, kaikki olivat kunnossa, muut laboratorio kokeet ovat kunnossa, ainut joka koholla on alat. Eli miten tulisi menetellä, tulisiko minun hakeutua tutkimuksiin? Kasvain on varmaan poissuljettu vaihtoehto kun sanoi että ylävatsan ultrassa ei löytynyt mitään, mutta voisiko sappikivet olla jääneet huomaamatta, ja mikä muu voisi nostaa näitä arvoja?
Ei kai voi olla syövästä johtuvaa?
Esko
2
900
Vastaukset
- repe
minulla ei näkynyt ultralla sappikivet vasta kerroskuvassa alat ei hälyttävä
- Pisike
Mulla oli maksa-arvot myös koholla jostain kumman syystä. Ekalla kerralla 91, sitten 65 ja kolmannella seurantakerralla olivat laskeneet normaaliin. Syytä en tiedä. Tietysti heti epäiltiin, että olin nauttinut alkoholia näytteen ottoa edeltävänä iltana, mitä en ollut tehnyt. Olisiko kenties liika proteiini kohottanut omat maksa-arvoni. Tästä on aikaa vajaa kymmenen vuotta. Sen jälkeen arvot ovat olleet normaalit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964754Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2073800Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1012205Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621226- 531095
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4771022