moro! käytin autoni dynossa ja vehje ei antanu vääntömomenttia et minkälainen mahtaa olla lasku kaava ku auton tehot on tiedossa joka kierroksilla???? kiitti jo etukäteen (30€-> 40hv halpaa vai mitä?)
laskukaava
7
2463
Vastaukset
- laskija
vääntömomentti = (teho(kW) * 9549.3) / kierrokset(rpm)
- Pålsson
hevosvoimaluku * vääntömomenttiarvo = teho = voima
- huolimatta
että tuo Pålsson = Tappituntuma niin oikeassa se on, eli laskukaava ei ole mikään vakio vaan se on valittavissa halutun tuloksen mukaan. Näin ainakin meillä Ameriikan auto-piireissä :) Tai no, ainakin täällä Nokialla :)
- .........
No nyt kyl tipuin aikasen pahasti kärryiltä.
Eiks hevosvoima ole yks tehon mittayksikkö ja vääntömomentti on Nm, mikä on momentin mittayksikkö.
Miten teho kertaa momentti voi olla teho. Ei mene mun jakeluun. Sitten miten teho ja voima voi olla sama asia. Olen luullut teho on voiman tekemä työ kertaa aika.
Jos mun pitäs veikata niin lähtisin
kierrosluku*vääntömomentti=teho kaavasta liikkeelle. - Momentti-
......... kirjoitti:
Eiks hevosvoima ole yks tehon mittayksikkö ja vääntömomentti on Nm, mikä on momentin mittayksikkö.
Miten teho kertaa momentti voi olla teho. Ei mene mun jakeluun. Sitten miten teho ja voima voi olla sama asia. Olen luullut teho on voiman tekemä työ kertaa aika.
kierrosluku*vääntömomentti=teho kaavasta liikkeelle.Taisi Pålsson olla liikkeellä ihan vaan huumorimielessä
- ........
......... kirjoitti:
kierrosluku*vääntömomentti=teho kaavasta liikkeelle.Siis olen luullut että teho on voiman tekemä työ JAETTUNA ajalla. Väilillä kirjottaa eri juttuu ku tarkottaa.
- Momentti-
........ kirjoitti:
Siis olen luullut että teho on voiman tekemä työ JAETTUNA ajalla. Väilillä kirjottaa eri juttuu ku tarkottaa.
Huomasin kyllä tuon mokan mutta ajattelin että ajatus tuskin oli hukassa eli kirjoituskämmähdys, enkä viittiny oikaista.
Muuten olet oikeassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734678Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv852924Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232414Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska221805- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131425- 1851318