vitun vitun vittu!!!

viaton

Sori vaan kielenkäyttö! Nuo sanat vaan tuli heti mieleen kun koulusta kotiin päästyäni katsoin postini!

TV-ilmoitus tehtiin kyllä. Telkkari saatiin perjantai-illalla (huom. illalla) ja saatanan vässykkä tuli maanantai-aamuna koputtelemaan ovelle, tyhmänä avattiin tietysti ovi (osasi väistää ovisilmää, ettei nähty mikä vanha kääkkä siellä oli).

Sanottiin niin kuin asia oli, että oltiin saatu telkkari perjantaina, ja emme EHTINEET tehdä mitään saatanan ilmotusta.

Eka laskukin ollaan nyt jo kiltisti maksettu. Mutta eihän se nyt noille äpärille riitä perkele!!

Tänään tuli karhukirje siitä VIIKONLOPUSTA, kun ei oltu tehty ilmotusta. Mitenköhän v*ussa oltais se tehty?? Vastaako siellä laskuttajan päässä joku sunnuntaina puhelimeen kun joku opiskelija haluaa tehdä ilmoituksen?? No vittu ei.

Eli en aio maksaa tätä. Riittävät perusteetkin pitäisi olla, vai mitä olette mieltä?? Ei viikonloppuna kukaan missään toimistossa istu päivystämässä tv-ilmotuksia. Ei tämä ole vittu reilua!! KEHTAAVATKIN rahastaa opiskelijaa!! Missä on kuluttajan oikeus prkle???
Apua kaivataan, kuka tietää miten toimia??

24

8128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuoppis

      Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Mitäs menit avaamaan oven tuntemattomalle? Hyvä ettei ollut joku hullu murhaaja...

      • Ottakaa ihmiset asioista se...

        Kyllä se oven voi avata tarkastajalle. Juju onkin siinä ettei sitä ole pakko päästää sisälle eikä tarvitse myöntää mitään! On se kumma miten helposti niistä limanuljaskoista voisi päästä eroon.. x) Ei tarvitsis kuin olla tarpeeksi jämptinä sellaisen kanssa!


    • KärkiKorko

      Sano että telkkaria ei enää ole ja irti koko juttu. Kerro vaikka että tippu ja meni rikki. Äläkä enää koskaan aukaise ovea kenellekkään vieraalle, äläkä tee missään nimessä uutta ilmoitusta vaan luvatta vaan!!! PRKLE sun puolestas

    • kokeneelta

      Sanonpa suoraan, ettet voi kuin maksaa. Sakko on ulosottokelpoinen ja ilmeisesti luottotiedotkin palavat, jos et maksa.

      Jos haluat kiistää asian, voit ensin valittaa viestintäviraston televisiomaksuhallintoon ja sitten bumerangin saatuasi edelleen hallinto-oikeuteen. Tuskin kuitenkaan voitat, sillä sulla oli se telkkari, ja pykälät ovat mitkä ovat. Mutta sä et joudu maksamaan sakkoa heti, vaan vasta hallinto-oikeuden käsittelyn jälkeen, ja käsittely saattaa kestää helposti vuodenkin. Työllistät kivasti meidän hallintokoneistoamme ja saat lisää maksuaikaa. Kiusa se on pienikin kiusa!

      Parin kolmen vuoden päästä tv-lupaa tuskin enää on. Sille käy kuin radioluvalle aikanaan; ei voitu enää tietää, kenen radio oli kelläkin, kun vehkeet muuttuivat taskukokoisiksi. Sama tulee toistumaan tv-luvassakin kännykkätelkkareiden myötä.

      Sinänsä hieno homma, sillä vihdoin joutuvat työttömiksi sekä tv-maksuhallinnon byrokraatit että opiskelijoita ja vanhoja mummoja kyttäävät tv-poliisit. Malja sille ja tsemppiä sinulle!

    • Garamond

      että olisit tehnyt ilmoituksen etukäteen...niinkin sen voi tehdä!

      • tappelu

        meille kävi aivan samoin tv:n kanssa se oli sitä paitsi sillä hetkellä vielä laatikossa mutta ei, siitä tuli sakkoa. penniäkään en maksanut ja tein valitusta tv-lupahallinnolle ja karhukirjeitä ei ole kyllä näkynyt siitä on noin vuosi..kannattaa kokeilla..ovat kyllä täysiä ku***päitä mutta taistele vastaan kyllä taipuvat siellä kun tarpeeksi jaksaa yrittää


      • toimitaa

        Tottakai. Minäkin varaan luvan heti, jos vaikka joku päivä ostaisin teeveen.


    • häh täh?

      Saitko sinä jotain extra penaltya niiltä päiviltä, kun et ilmottanu etukäteen vai miksi keuhkoat?

      Oishan se kyseinen vkonloppu jokatapauksessa pitäny maksaa, vaikka olisit ilmottanu etukäteen että telkku tulee perjantaina???

    • TARKASTAJA

      "Television käyttöönottoilmoituksen eli televisioilmoituksen tekeminen on helppoa. Sen voi tehdä puhelimitse, p. (09) 613 161 tai Internetin kautta. Ilmoituslomakkeita saa myös posteista"

      http://www.tv-maksu.fi/navi1.html

      Nörtti ei muka osaa käyttää internettiä kun on lupamaksuasoista kysymys. Kuten näet, asian voi hoitaa myös puhelimitse.

      Selitystä riittää ja tämä oli surkeimmasta päästä! Tämä on ilman muuta rangaistuksen paikka.

      - Tarkastaja EVP.

      • henkilökohtaisesti

        ..työnsä jos noin tiukka on. Mulla ei ole televisioa eikä tule. Sieltä ei tule mitään katsottavaa, eikä tullut silloinkaan kun vanhempieni luota muutin vuonna 1988.

        Varokaa ottamasta lupaa, jos aiotte luopua televisiosta, sillä luvasta eroon pääseminen ei ole helppoa. Sinulla katsotaan olevan TV vaikka tarkastaja käy katsomassa ettei televisiota ole enää.

        Sairasta sakkia. T: Saku


      • normaali ihminen

        mikäköhän mielenvika saa ihmisen ryhtymään tv-lupa tarkastajaksi??
        ei voi turhempaa touhua olla kun se..
        minun mielestäni tuollaisia tarkastajia varten pitäisi myöntää "kaato" lupia niin kuin hirville!


      • skitzo

        Hiljaa nainen! Onko sillä nyt niin vitun suurta merkitystä jos ei aivan siltä saatanan istumalta mee nettiin ettimään jotaki saatanan ilmotuslappua ja jossei oo sillon tietokonetta ni perseestäkö se lappu pitää kaivaa? Ei kaikilla oo mitään tietokonetta ja postit ei oo sunnuntaisin auki ja kukaan tuskin pitää jotaki numeroa puhelimes, et voi soitella jonku kuppasen telkkarin takia.


      • skitzo
        henkilökohtaisesti kirjoitti:

        ..työnsä jos noin tiukka on. Mulla ei ole televisioa eikä tule. Sieltä ei tule mitään katsottavaa, eikä tullut silloinkaan kun vanhempieni luota muutin vuonna 1988.

        Varokaa ottamasta lupaa, jos aiotte luopua televisiosta, sillä luvasta eroon pääseminen ei ole helppoa. Sinulla katsotaan olevan TV vaikka tarkastaja käy katsomassa ettei televisiota ole enää.

        Sairasta sakkia. T: Saku

        olet oikeassa ne on liian hulluja


      • ovat
        normaali ihminen kirjoitti:

        mikäköhän mielenvika saa ihmisen ryhtymään tv-lupa tarkastajaksi??
        ei voi turhempaa touhua olla kun se..
        minun mielestäni tuollaisia tarkastajia varten pitäisi myöntää "kaato" lupia niin kuin hirville!

        poliiseja lisätienestejä hankkimassa. Näin olen kuullut. Mitään tietoa minulla ei ole, koska ei ole televisiota niin en voi katsoa ohjelmia joissa kerrottaisiin keitä ne tarkastajat oikein ovat.


    • köyhäkö?

      On sulla vara istua kapakassa litkimässä kaljaa mutta ei mukamas varaa ostaa tv-lupaa.Joka asiastako opiskelijat itkevät,olisit juonut ne telkkarirahatkin.Piikkiin tietysti ostit senkin,saatana.

      • stööörb

        Kaikki eivät maksa vain siksi ettei olisi varaa. Esim. minulla olisi varaa mutta en HALUA maksaa. Miksi vitussa maksaisin jostain telkkarin katsomisesta??! Tv-hallinto voi työntää lupamaksunsa perseeseensä! :D


      • skitzo

        ongelma 24/7 sulla on. Ei kaikki jaksa maksaa paskasta jos ei sitä kato. Hanki aivot.apina


      • skitzo

        feigoot


      • skitzo
        stööörb kirjoitti:

        Kaikki eivät maksa vain siksi ettei olisi varaa. Esim. minulla olisi varaa mutta en HALUA maksaa. Miksi vitussa maksaisin jostain telkkarin katsomisesta??! Tv-hallinto voi työntää lupamaksunsa perseeseensä! :D

        hahahahahahaha hyvin sanottu propsit sulle


    • joo o

      kuten nimimerkki kertoo,miks ihmeessä ko.luvasta käytetään sanaa TV-lupa jos ensinnäkin maksettava osuus koostuu ylen kanavista ??? ensimmäinen ristiriita on siis tässä , miks pitää maksaa koko lupa jos ei ylen paskakanavia katso? ja toiseks mitä tulee tohon että jos ostaa telkkarin OIKEESTI samana päivänä tai seuraavana ja kun tarkastaja tulee ovelle niin mistä sitä voi tietää millon sen luvan on maksanu ? ei auta vaikka ois mustaa valkosella kellonaikojen kera että tämä on maksettu =) ihan perseestä koko lupa kun se ei toimi oikeudenmukaisesti eli vinkki kaikille niille jotka ostavat telkkarin nyt : TEHKÄÄ LUPA NOIN PUOLIVUOTTA ETUKÄTEEN jospa se riittäisi niille

      • skitzo

        Siinähän se viisauden sana sitte oliki :D


    • skitzo

      tv lupa tarkastajat on melkein kaikki erittäin rasittavia kusipäitä anna seuraavalle turpiin

    • Nimetön

      Mitä vittua teet telkkarilla?

    • MR BIG

      Sikaa...vaan...jätkät.....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe