Tarja Halonen on arvostellut Sauli Niinistön vaalislogania "Työväen presidentti".
Samaan aikaan Halonen kuitenkin mainostaa itseään "koko kansan presidenttinä", vaikka gallupit kertovat aivan toista. Halosen suosio viimeisessä gallupissa on 58 %. Tämä tarkoittaa, että 42 % ei pidä Halosta presidenttinään, vaan löytää Halosta paremman ehdokkaan. Mikä koko kansa presidentti se sellainen on?
Vai koko kansan pressa?
5
519
Vastaukset
- JOOPA
Halonen on kommareiden, loisien ja pakolaisten presidentti.
- ahkera loinen, vaikka itse ...
Ja nuoko ovat 58 % kansasta. Sitä paitsi, onkohan pakolaisilla edes äänioikeutta maassamme, no ehkä joskus sitten, mutta tuskin kovin äkkiä saavuttuaan. Kansalaisuuden saatuaan he eivät ole enää pakolaisia.
Ja ketäs ne loiset ovat ?
Kommareita on kuitenkin aika vähän minun käsittääkseni, joten loisia kai tässä sitten ollaan.
Meinaa väsyttää, oli pitkä ja raskas, mutta mielenkiintoinen työpäivä. Mutta taitaa lastenhoito ja kodinhoito viedä voiton loisimisesta :)
- kierroksella
...Haloselle luvataan 70% kannatusta. Halonen on enemmän koko kansan presidentti kuin kukaan muu....ylivoimaisesti?
- faktaa44
Se punapää pöllö ei ole yhtään mitään. Nolla.
Matti Vanhanen kehuu itseään Tasavallan mittaiseksi. Mikähän tuo tasavallan mittayksikkö on? Oisko ft lbf, Btu vai jotain muuta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa914798Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen312691- 342316
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺161805- 1181530
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭121118Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351103Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2021019- 72949
Kalevantien rivarin tulipalo
Onko tuli hypännyt katolle autopalosta ? Onko tuossa seinässä auton lämmityspistokkeen paikka? Ikävä tapaus .23945