Meillä Misse on nelivärinen valkoista,kellertävää ,mustaa ja harmaata.
Sinun kissasi väritys
19
1200
Vastaukset
- e_kisu
On sellanen ruskeatabby, eli siinä on ruskeaa jossa raitoja. Kaulan alla on pikkuinen pilkku valkoista. Hännänpää taas on pikimusta, ihan kuin olisi jossain maalipurkissa sen uittanut.
Enimmäkseen musta, jonkin verran valkoista ja hippu punaista. Mustassa tummempia ja vaaleampia raitoja. Eläinlääkäri kehui kaunottareksi. :D
- Lumituuli
Kerran eräässä talossa ei oltu kotona.Ikkunassa näin tyttökisun,siis kun oli punertavan kirjava.Väri sukupuoleen sidottu.Myömemmin emäntä kävi meillä kylässä.Tiesin et ne antaa kissojensa tehdä pentuja.En tiennyt niitä niin tyhmiksi etteivät saa selvää sukupuolestakaan.Vähän ärsytti kuunnella niiden naurua kun Matti sai pennut.Näkihän tuon jo kauas et on tyttö.Oon allerginen kisuille,nyyh!Et en voi omistaa.Autan kodittomia.Äitilläni on ruskeatiikeri.Meillä viimmesin harmaatiikeri jossa paljon valkoista.Se on lempiväritykseni.
- Minasha
Tyttökisu on ruskeatabby, ja poikakisu mustavalkoinen. Samanlainen naama kuin lazin kissalla, takajaloissa valkoiset "polvisukat" ja etukäpälissä töppöset :)
- Tabby
Mikä on harmaatiikeri? Sellaista väritystä kun ei ole olemassa ;) Vaikutit tuntevan värejä hyvinkin, siksi pomppasi silmiini tuo harmaatiikeri tekstistäsi. Tarkoitatko sinitiikeriä, hopeatiikeriä vai jotain muuta?
Meiltä löytyy kaksi mustavalkoista mussukkaa :) Anopilla on kolme mustavalkoinen, yksi musta harlekiini, yksi cremevalkoinen ja yksi ruskeatiikeri harlekiini. Mustavalkoiset ovat suosikkejani, mutta ottaisin kyllä ihan minkä värisen tahansa :) Lakun äiti oli sinikilpikonna harlekiini, isä mustavalkoinen - Laku on kuin isänsä :) Pekun äiti oli mustavalkoinen, isän värityksestä ei ole minulla tietoa. - Pörri
Tabby kirjoitti:
Mikä on harmaatiikeri? Sellaista väritystä kun ei ole olemassa ;) Vaikutit tuntevan värejä hyvinkin, siksi pomppasi silmiini tuo harmaatiikeri tekstistäsi. Tarkoitatko sinitiikeriä, hopeatiikeriä vai jotain muuta?
Meiltä löytyy kaksi mustavalkoista mussukkaa :) Anopilla on kolme mustavalkoinen, yksi musta harlekiini, yksi cremevalkoinen ja yksi ruskeatiikeri harlekiini. Mustavalkoiset ovat suosikkejani, mutta ottaisin kyllä ihan minkä värisen tahansa :) Lakun äiti oli sinikilpikonna harlekiini, isä mustavalkoinen - Laku on kuin isänsä :) Pekun äiti oli mustavalkoinen, isän värityksestä ei ole minulla tietoa.Minulle on aivan hebreaa nämä kissojen värien nimet. Mikä ero on esim. mustavalkoisella tai mustalla harlekiinikissalla? Kyllä olen katsonut netistä kissan kuvia, joissa puhutaan näistä väreistä. Itse määritelmää en ole lukenut, mikä ero niillä on. Onko mustavalkoisessa enemmän mustaa kuin mustaharlekiinissa?
- Tabby
Pörri kirjoitti:
Minulle on aivan hebreaa nämä kissojen värien nimet. Mikä ero on esim. mustavalkoisella tai mustalla harlekiinikissalla? Kyllä olen katsonut netistä kissan kuvia, joissa puhutaan näistä väreistä. Itse määritelmää en ole lukenut, mikä ero niillä on. Onko mustavalkoisessa enemmän mustaa kuin mustaharlekiinissa?
Mustavalkoisessa tosiaan on enemmän mustaa kuin mustassa harlekiinissa :) Katso tarkemmin http://www.kissamaailma.net -> kotikissat -> kotikissojen värit
- harlekiini
Tabby kirjoitti:
Mustavalkoisessa tosiaan on enemmän mustaa kuin mustassa harlekiinissa :) Katso tarkemmin http://www.kissamaailma.net -> kotikissat -> kotikissojen värit
Minulla on sitten musta valkoinen kissa, eikä mustaharlekiinni.
Tuon toisen kissan väritystä en osaa sanoa.
Se on lähes kokonaan harmaa, mutta siitä on jonkun verran valkoista, leuan alla, tassuissa ja vatsassa.
- miukumauku
Meillä tyttökisu on punertavan raidallinen. Poika taas harmaa-musta raidallinen. Valkoista mahassa ja tassuissa.
- 3 kattii
1.valkoinen.2 mustavalkoinen.3.musta-harmaa-ruskee-valkoinen
- Lauryn
Meillä on lyhytkarvainen sininen sekä puolipitkäkarvainen kilpikonnatiikerivalkoinen.
Molemmat ovat maatiaiskissatyttösiä. :) - tällaiset
1.valkoinen
2.punaruskea
3.ruskea-musta-valkoinen
4.musta-valkoinen
5.harmaa-valkoinen
6.musta-harmaa-valkoinen
7.musta-ruskea-valkoinen
8.puna-valkoinen - kissani
virallinen väritys on kilpikonnaruskeatiikeri/valkea. Täytyy aina hetki miettiä kun joku kysyy kissan väriä ;)
Meillä on ruskeatiikeri ja harmaatabby valkoinen ruskein kuvioin
- N&M
Minun kissani on täysin musta. Siinä on pimeässä varomista, ettei päälle astu!
- musti
Tutkin oikein tarkemmin, mitä kaikkia värejä löytyy:musta, valkea, oranssi, ruskea, harmaa ja sitten näiden sekoituksia. Onko tämä nyt se kilpikonnaväritys? valitsin Iidan aikoinaan koska se oli niin uskomattoman ruma.
- hipsuvarvas
Harmaa cooni, pikkuinen valkoläntti rinnassa,
ruskeanaamio mitted raggari,
punahopea tiikeri, norski.
Että kyllä noita väriyhdistelmiä löytyy. :)
- ompi
ruskea colourpoint ja toinen sininen colourpoint. elikkäs poinneja lukuunottamatta muuten valkeat.. :)
- Sara
Tyttö on golden tabby.
Olisikohan pojan värille mitään hienompaa nimeä, vai onko se vain mustavalkoinen? Poika siis tällainen:
Valkoinen, mutta päälaki musta. Häntä kokonaan musta. Mahan alla musta laikku, lisäksi kyljessä musta laikku. Nenä on valkoinen, mutta se "nahkaosa" on musta. Takajalat ovat mustat mutta kaikissa jaloissa käpälät kumminkin valkoiset, mutta polkuanturat mustat, ihon väri on koko kissalla musta. Kuvia voi käydä katsomassa www.irc-galleria.net ja nickini on kult4. Löytyy molemmista kisuista kuvia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4663664Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152726Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2762114Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4431988Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841344- 1561251
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631108- 791025
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä411008- 56999