Ei se onni aina ole pysyvää..
Ystäväni tuli vihdoin raskaaksi ja kiehui riemusta..hänesta olisi tullut ihana äiti..
hän teki raskaustestin ja näytti positiivista. Hän sai ajan tarkastukseen viikolle noin 10..otettiin verikokeita..viikolle 14 sovittiin sitten parempi tarkastus..jossa sitten ollaan jalat levällään..
Siellä sitten tuli ilmi että luonto oli päättänyt toisin..
vaavi oli lopettanut kasvamisen..mutta ei ollut tullut ulos..nyt ystäväni odottaa että se otetaan pois kohdusta..
Joten hänen kanssa sisarensa..älkää suunnitelko ja riemuitko liikaa liian aikaisin..
luonto tahtoi toisin..
4
1125
Vastaukset
- 25+0
No olipas kyyninen viesti. Keskenmenon riski noilla viikoilla on aika pieni. Ja vaikkei olisikaan, kyllä minusta voi raskaudesta iloita. Jos luonto päättää toisin, sitten päättää. On aika raskasta elää pelossa ja kun minusta siihen on harvoin syytä. Raskaus on ihana ja iloinen asia!
- Minä vain
Saman olen kokenut minäkin. Ultrassa huomattiin viikolla 10 , että raskaus oli keskeytynyt viikolla 9 . Minkäänlaisia merkkejä keskenmenosta minulla ei ollut, eikä kerennyt tulemaan ennen kaavintaa. Joka sekin epäonnistui ensimmäisellä kerralla, joten uusinta kaavinta viikon sisällä.
Haluaisin kovasti lasta, mutta kuitenkin sitä pelkää. Kaikki meni ensimmäisen raskauden kohdalla niin huonosti kun vain voi mennä. Uusinta kaavinta, tulehdukset jne... =( - .....
Meillä myös. Rv 12 1 huomattiin sikiön vastaavan viikkoja 9 ? ja sykettä ei näkynyt. Jouduin kaavintaan :´(
- jo 3. kerta
Raskaus on iloinen asia, sitä ei voi kieltää, mut vain keskenmenon kokenut tietää miltä se tuntuu oli viikkoja kuinka vähän tahansa! Itselläni on yksi terve lapsi (onneksi!) ja kaksi keskenmenoa. Viikoilla 17 2 ja 18 ja nyt odottelen kaavintaan pääsyä tuulimunaraskauden takia. En halua pelotella ketään näillä asiolla, mutta näitä tapahtuu paljon, niistä vaan ei puhuta.
Asiat jännittää ja mietityttää odottajaa koko ajan, mutta eiköhän se lapsi maailmaan tule jos niin on tarkoitettu, eikä murehtiminen auta mitään.
Nauttikaa raskaudestanne kaikki täysillä, toivon teille kaikille onnellista odotusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2575209Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204221- 604011
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363637- 513590
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413345Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv122733Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202606- 232516
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo632409