Sain tälläisen sähköposti viestin liittyen Helsingin näyttelyihin.
Eräällä toisella postituslistalla kerrottiin, että
"monia kasvattajia (varsinkin Hesan seudulla) on
varoitettu että joku aikoo messarissa myrkytellä koiria. Todennäköisesti
kyse on vain ikävästä pilasta, mutta laittakaa silti sanaa leviämään ja
olkaa tarkkana, ettei koirat syö mitään messarissa.
Käytännössähän olisi helppo pudotella myrkytettyjä makkaranpalasia
lattialle. Ei sitä siinä tohinassa välttämättä huomaa jos koira sellaisen
nappaisee. Tuskin siitä muuta tulisi kuin koiralle paha olo tms. mutta
kuitenkin. Ja tosiaan, todennäköisesti kyseessä on vain kiusanteko jonkun
koiranvihaajan suunnalta. Mutta ei vara venettä kaada..."
Tiedä sitten, onko pelkkää pilaa, mutta aika karmaisevaa ja sairasta
sellaista.
Helsingin mestaruus näyttelyt
3
239
Vastaukset
- liika on liikaa
Minusta on hirveää kun yhteen päivään on ahdattu
niin valtava koira määrä ? Miten enää
kukaan siellä ahtaudessa hyvin voi ?
Onko turvallisuusasiat yleisestikään siellä ajateltu ? Rahastamisen maku kyllä jo suuresti
haiskahtaa !!!! kiertää. Aion ottaa yhteyttä huomenna kennelliittoon ja kertoa viestistä. Olen sen kopioinut. Asia on otettava vakavasti oli se sitten totta tai ei.
- Viuvippi
Sain kyseisen sähköpostiviestin ystävältäni, joten en tiedä viestin alkuperää enkä myöskään mistä ystäväni on sen saannut. Olen itse menossa oman koirani kanssa kyseisiin näyttelyihin ja sen takia ystäväni sen minulle laittoi varoitukseksi. Toisella keskustelupalstalla myös joku muukin on saanut kyseisen viestin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818