Heippa! Ajattelin kysellä viisaammilta neuvoa...;) elikkäs olen nyt rv 16 ja olen alkanut tuntemaan jotain pientä elohiirimäistä nykimistä alavatsassa. mutta olen tuntenut sen pelkästään vasemmalla puolella, samassa kohdassa. voivatko nämä olla vauvan tekemiä liikkeitä, vaiko jotain muuta? mites teillä muilla on ollut? oletteko tunteneet aluksi vain yhdessä kohtaa liikkeet vai onko kohta muuttunut? kiitos etukäteen kaikille vastanneille! =)
ekoista liikkeistä
5
748
Vastaukset
- teoriassa mainitaan
eli 18-20 rv:lla alkais liikkeet tuntumaan mut eiköhän se voi olla aiemminkin mahdollista.
- hih hih
Olen myös raskausviikolla 16 ja olen aivan varmasti tuntenut liikkeitä. Enemmän juuri vasemmalla puolella. Välillä tunnen juuri tuota elohiiri juttua ja välillä jo muutaman jämerän potkun.
Kirjan mukaan on mahdollista tuntea liikkeitä näinkin varhaisessa vaiheessa. - tappu
Mä kans tunsin ekoja liikkeitä tuolla viikolla ja aivan samantuntuisia, kun elohiiri nykisi.. että kyllä voi olla aivan mahdollista tuntea jo jotain...ja tuntemukset riippuukin aivan siitä mistä asennosta vauveli potkii, tai missä istukka sijaitsee..Mulla potkut ovat viikko viikolta voimistunut vaan..nyt viikkoja 23
- Mutsi
olet tuntenut :)
Eikä ole ollenkaan harvinaisen aikaisin.
Itse olen tuntenut rv14-17, siis nyt on menossa 3. raskaus.
Monet luulee, että mahassa kuplii, kun on onkin liikkeeistä kyse :)- Sleepflower
on huojentava tieto! kuplimiselta tuo tosiaankin tuntuu! =) tosiaan raskaus on minulla ensimmäinen ja kaikki on niin kovin uutta että välillä pakko varmistella kokeneemmilta. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193104Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622792Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o642586Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä322502Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582058Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181579Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121562- 491549
- 791549
- 571459