voiko atooppisen ihottuman ennustetta päätellä mitenkään sen perusteella onko atopia alkanut vasta aikuisiällä vai jo vauvana?
atopia
4
685
Vastaukset
- atoopikko,allergikko ja ast...
Itselläni atopia puhkesi vasta parikymppisenä,puolisolla maitoruven muodossa 2 kk:n ikäisenä (ollut koko 40v ikänsä atoopikko), toisella lapsista atopia puhkesi tarhaiässä, toisella murrosiässä.
On tullut allergologi ja ihotautilääkäri niin kovin, kovin tutuiksi...
Allergioita ei ole kellään muilla kuin minulla,samoin olen huushollin ainut astmaatikko.- täällä...
Itelläni on pahentunut vasta viime vuosina...ikää kohta 40. Aina jonkun verran ollut kuitenkin.
- atoopikko
Minulla atopia ollut ihan vauvasta asti. Ihotautilääkäri aikanaan sanoi, että lapsuusiän atopia voi tehdä ihan mitä tahansa, vaikkapa hävitä kokonaan ennen 26 ikävuotta. Jos tuon iän jälkeen atopiaa vielä on, sitä tulee todennäköisimmin olemaan enemmän tai vähemmän koko loppuelämän.
Kyllä se niin on,että atopia sairautena on hyvin ailahtelevainen!Joskus voi olla kausia jolloin atopia "katoaa" ja sitten yhtäkkiä tulee takaisin!
käy osoitteessa http://www.atopialiitto.fi sieltä saa lisätietoa!=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805029
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734668Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv832917Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232384Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska201760- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131415- 1851318