itselläni on käytössä windows 98se,itse asennettu.
kone on fujitsu t-bird ,celeron-466Mhz,ram-128mb.onko mahdollista tällaiseen vanhempaan koneeseen,asentaa windows2000 tai xp.
millaisen koneen tämä vaatisi ja onko asennus levyjä saatavilla?
käyttöjärjestelmän asennus
mummu
4
562
Vastaukset
- Setä
Äärimmäisessä hädässä voisi laittaa w2000. XP:tä ei missään tapauksessa. 2000:llakin lopputulos olisi hidas ja hikinen.
- ei kannata
Minulla oli tuommoisessa koneessa win xp aikoinaan.
Kyllä se juuri pelasi mutta se ei ollut nettikäytössä,
joten siitä en tiedä miten olisi käynyt. - vaihtoehto
Jollain kevyellä Linuxilla siitä saisi vielä ihan kelpo nettikoneen mutta uudempia Windowseja se vaan ei jaksa yksinkertaisesti pyörittää tuolla teholla.
- djadsj
Minimi on 256. 512 on jo hyvä ja silloin toimii kohtuudella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770