Koirathan(noutajat ainakin)tarvitsee jotain aktiviteettiä aika usein.
Olen tässä miettinyt, että miten te ihmiset yleensä puuhailette koiranne kanssa, mikä saa koiran hyvälle tuulelle?
Olen itse piilotellut herkkupaloja, ja, tietenkin puhellut, halinut ja pusinut.
Mutta olisi hauska keksiä vähän erilaista välillä.
Olen hyvin kiitollinen kaikista vinkeistä.
Koiranleikeistä.
4
396
Vastaukset
- HoWinaRRi
Mä oon kokeillu sitä ja tätä, esim. verijälki on hyvä. Tai toimiiha se makkarallaki. Laitat sen verellä kastellun sienen tai makkaran tms narun päähän ja vedät reitin, semmosen parikytä metriä. Loppuun joku herkku, ja koira kiittää.
Meillä kanssa ollaan "aarteen etsintää" leluilla ja herkkupaloilla, ja ulkosalla myös ihmisillä :). Hauvan suurinta huvia on vetoleikit solmuköyden kanssa ja mielellään hakee mitä tahansa, mikä kauas heitetään :). Pallot on kanssa kivoja. Viihdyttää itseään useesti esim. noilla köysillä ravistamalla tiukasti ja ärisemällä :)
- zezu
HAliminen ja pusiminenhan ei ole aktivointia.
kaupasta saa aktivointi leluja esim. kong
ja ite voi kehitellä kaikkea maitopurkeista lähtien.. (piilotat namin purkin sisään ja ryttäät kiinni. koiran pitäää saada se itse auki) myös pikku temput on aktivointia. - meillä
Meillä heitetään-noudetaan palloa, talouspaperirullaan pistetään nameja ja päät painetaan kiinni, vedetään solmunarua, leikitään takaa-ajoa vinkulelun kanssa, tanssitaan koiratanssia, harrastetaan hyppytemppuja renkaan lävitse - käden ylitse, ja lisäksi käydään agilityesteillä kerran viikossa hyppimässä ja juoksemassa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862