Eli mun ex-tyyttöystävä on pirun mustasukkanen varsinkin kun se on vähän ottanu ja kaipa mäkin oo siitä.Mut jänskäks tän tekee se et se ei kuitenkaan haluu olla mun kans vaikka mä ehkä haluaisin olla sen kans lukuunottamatta pieniä säpinöitä sen kans.Mä tiedän et sillä on juttuja ja se tietää et mulla on säpinöitä.Mä en ymmärrä mitä se nainen haluaa musta kun ei se näköjään halua mua mut on silti mustis! EI YMMÄRRÄ! Kertokaa naiset mitä se ajattelee ehkä te tiedätte ja ymmärrätte!!
ex-tyttöystävä mustasukkainen!
eräs!
2
844
Vastaukset
- kirsi
se on mustis, koska haluu sut mutta ei jostain syystä uskalla sitä sulle kunnolla näyttää!!!
- uskon
että tällä eksällä on syynsä olla haluamatta olla kanssasi, onhan se ex! Mustis se on siksi että on omistushaluinen kaikista miehistään, koska niin me naiset usein ollaan, ainakin vähän aikaa suhteen jälkeen. Hyvin luultavasti se kyllä voi haluta säpinöitä sun kanssa lisää, mut jos haluat tietää oikean syyn, kysypä häneltä. Jos nainen haluaa jonkun kanssa olla, niin kyllä se sen sitten sanoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611089- 468541
- 1335376
- 1443684
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403288
- 552569
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak392091- 281816