alikersantti seksipartneriksi?

styby

miten onnistuu? löytyykö täältä?

16

5365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jalmari

      Karvainen hanurini odottaa jo ahnaana...

      • t6m6

        Alikersanteiksi koulutetaan henkilöt,joilla on vanhan kansan ajan vitjamunat.Hyvää tekee.


    • alikessu!

      Totuushan on että teikäläiset on vain pelkkiä suuren miehen perseitä joita ammutaan raaka ilme naamalla keskelle pyllyä sahatulla haulikolla..siinä sitten pitelet pippeliäsi hinstaville :D

    • Inttipoika yksinäinen metsä...

      Mullakin oli joskus haaveena saada naida nais-alikersantin kanssa, olis ollu kiihottavaa kun naisalikessu olis vähän alistanut ja olis pannu sitä kontallaan takaa päin sen jälkeen pyllyyn :)

      • Vääpeli_88

        Kuka tässä naisista puhui senkin hetero!


      • Tj0 viidettä vuotta

        yks ihana puoliks espanjalainen Maria. Ai sitä naiskauneutta ja se oli vielä alikessu. En tainnu olla ainut joka sitä kuolas. Ah Maria.:P


    • 69

      Mua pani pyllyyn varusmiesaikana ihana alikersantti.Pakotti,esimiesasemaansa vedoten.Oikeesti,ei mua tarvinnut pakottaa.Olipa kyytiä.Kyllä alikersantit ovat parhaita.Koksut eivät samaan pysty.Molemmista on kokemuksia.Ja tämä tapahtui v.1970.

      • viddu...

        repesin:D


      • 69
        viddu... kirjoitti:

        repesin:D

        ;P'


      • alik.panopupu

        Enpä olisi uskonut törmääväni täällä suhun! Muistelen myös lämmöllä vuoden 75 kesää, jolloin astuit armeijan harmaisiin. Vuoden 70 kesällä en ollut alkuun kovinkaan innoissani esimiesasemastani, kun pakottivat sinne aukkiin puoliväkisin, mutta onneksi kaikki muuttui uusien alokkaiden johdosta. Iskin heti ensimmäisenä päivänä silmäni suhun ja vastasit mun tunteisiini helliin...Ah niitä leiriöitä ja vartiovuoroja. Peppu oli tosi hellänä aina leirien jälkeen meillä kummallakin...Kasarmilla ei uskallettu tehdä mitään tollasta tietenkään paljastumisen pelossa, lähinnä se oli nopeita hanskaanvetoja jne. :)


      • Alik.Panopupu
        alik.panopupu kirjoitti:

        Enpä olisi uskonut törmääväni täällä suhun! Muistelen myös lämmöllä vuoden 75 kesää, jolloin astuit armeijan harmaisiin. Vuoden 70 kesällä en ollut alkuun kovinkaan innoissani esimiesasemastani, kun pakottivat sinne aukkiin puoliväkisin, mutta onneksi kaikki muuttui uusien alokkaiden johdosta. Iskin heti ensimmäisenä päivänä silmäni suhun ja vastasit mun tunteisiini helliin...Ah niitä leiriöitä ja vartiovuoroja. Peppu oli tosi hellänä aina leirien jälkeen meillä kummallakin...Kasarmilla ei uskallettu tehdä mitään tollasta tietenkään paljastumisen pelossa, lähinnä se oli nopeita hanskaanvetoja jne. :)

        Pahus näitä kirjoitusvirheitä.

        Vuoden 75 kesä = vuoden 70 kesä.

        t. Alik. Panopupu :)


    • Yksi miehistä

      ollut naispuolisen alik,kok,tai skapparin seksuaalisesti alistama inttiaikana oon joskus fantasioinut että olisivat tulleet vaatimaan seksiä asemaansa vedoten.Muuten kuulin joskus viime vuosikymmenen lopulla yhdeltä naiselta että hänen poikaystävänäsä komppaniassa oli sellainen naisalik. joka kahdesti jäi kiinni jätkien kuksimisesta kuulemma oli siilitukkainen.

      • Eestiin eestiin

        unohdit stripparin se tulee heti skapparin jälkee. Ei muuta jatkakaa.


      • huoonnnooo
        Eestiin eestiin kirjoitti:

        unohdit stripparin se tulee heti skapparin jälkee. Ei muuta jatkakaa.

        hehhehe. ei.


    • Alokas Pelokas

      Aah, kiihottaa ajatuskin yhä vielä...

      Pakotin entisen tyttöystävänikin ottamaan itselleen alikersantin natsatatuoinnin olkapäihinsä vaikka hän ensin vastustelikin.

      Oletko sattumoisin tavannut häntä? Tunnistat siis lähtemättömästä alikessun natsoista olkapäissä.

    • jäsentäjäsentäjäsent

      Tulkaa vääpelikiltaan, me ymmärrämme Sinua...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe