kertokaahan toverit miksi se heikkilän paita on siällä hallin katossa???minä kun en ymmärrä!!ei pelillisistä syistä,ehkä se on muistuttamassa heikkilän taloudellisista "saavutuksista"ässien eteen...wellussa oli sentään miestä hakea paitansa pois katosta!!!!OTTAKAA PAITA ALAS KATOSTA!!
HEIKKILÄ???
9
1291
Vastaukset
- ......
itse olen jo useamman vuoden boikotoinut otteluita se heikkilän paidantakia!!!kyllä on kummaa touhua!!ei halliin ennenkuin paita lähtee pois!!
- Kimi_Räikkönen
...kattoon!
- blackmagictiger
JAVA TAI PRATU TAIKKA ANTSU KIVELÄ..
- joni
Kimi_Räikkönen kirjoitti:
...kattoon!
jos ei javan paita kuulu kattoon niin kenen sitte
- Kimi_Räikkönen
blackmagictiger kirjoitti:
JAVA TAI PRATU TAIKKA ANTSU KIVELÄ..
...kuka on ''Pratu''? Tarkotitko ''Patua''? Mulle kävis kattoon vaikka myös ''Peltsi'', ''Korppi'' tai sitten kunnianosoituksena Jaroslav Otevrelille hänen paitansa. Jäädytettyhän se jo onkin.
...kuka on ''Pratu''? Tarkotitko ''Patua''? Mulle kävis kattoon vaikka myös ''Peltsi'', ''Korppi'' tai sitten kunnianosoituksena Jaroslav Otevrelille hänen paitansa. Jäädytettyhän se jo onkin.
Arvoisa herra Kimi Räikkönen "Pratu" on Tapio Levo, oli luunkova pakki Ässissä aikoinaan.
Onnittelut Antero Kivelälle 50v 26.12- blackmagictiger
puhuin nyt tapio bratu levosta..myös antero kivelän ja esim ru-38 aikaisten pelaajien rautalammi jne paidat voisi myös nostaa kattoon. antti heikkilän veli lassehan vaikutti pitkälle 90-luvulle ässien toiminassa mukana..
- blackmagictiger
blackmagictiger kirjoitti:
puhuin nyt tapio bratu levosta..myös antero kivelän ja esim ru-38 aikaisten pelaajien rautalammi jne paidat voisi myös nostaa kattoon. antti heikkilän veli lassehan vaikutti pitkälle 90-luvulle ässien toiminassa mukana..
MAALIVAHDIT JORMA VALTONEN.ANTERO KIVELÄ.KARI TAKKO
PUOLUSTAJAT PEKKA RAUTAKALLIO-TAPIO LEVO
ATTE PENTIKÄINEN-PASI PELTONEN.JARMO KUUSISTO-PASI PELTONEN.VESA SALO-ANTTI HEIKKILÄ
HYÖKKÄYS KUPARINEN-KETOLA-RAUTALAMMI-JAVANAINEN - MINÄÄ
MULLA ON KAKS IDOLIA EDELLEENKIN PAKEISTA JARMO MAUKKA KUUSISTO JA TAPIO LEVO < JOIDEN PELITYYLIÄ KOPIOISIN JOS OISIN PAKKI < JA JOS PELAISIN NIIN MULLA OIS KLASSINEN 100-0 TEMPPU ALOITUKSESSA < BLOKKAISIN KAKSI JOKERI-PAKKIA KAHVILLE.JOKERIEN SENTTERIN MYÖS SITTEN AMPUISIN KOLMOIS LUTSCHOVIN RANTEELTA OHI HÖLMISTYNEEN JOKERI-VAHDIN SELÄN TAAKSE..JA SITTEN KUULUTTAJA KUULUTTAISI NUMERO 28 MAALI SYÖTTÄJÄ NUMERO 4 JARI KEROLA LUKKO..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674144Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181732- 1171557
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891494Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991428Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601395- 521346
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981265- 451119
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341098