Joulu on tulossa ja monet miehet varmaan miettivät päänsä puhki, mitä ostavat vaimolleen lahjaksi. Jos on säännöllinen työaika ja on tottunut menemään kotiin juuri tiettyyn aikaan, voi lahjan ostaminenkin olla hankalaa. Miten vaimolle voisi selittää sen, että tuleekin joku ilta myöhemmin kotiin?
Viime viikolla olin järjestelemässä vaimon lahjaa paikallisessa kylpylässä. Pääsin livahtamaan töistä normaalia aikaisemmin. Juuri kun olin tiskillä keskustelemassa vaihtoehdoista, vaimo soittaa. En vastannut, vaan soitin itse myöhemmin autosta, kun olin päässyt kylpylän metelistä pois. "Missäs olit? Mikset vastannut?" Yritäpä siinä sitten pokalla valehdella vaimolle jotain työkiireistä. Entä mitä olisi tapahtunut, jos joku tuttu olisi nähnyt autoni kaupungilla tai kylpylän pihalla ihan väärään aikaan? Miten selitän vaimolle kylpyläreissuni?
No, onneksi vaimoni ei ole mustasukkaista sorttia, joten selitykseni menivät ongelmitta läpi. Mielestäni valehtelu kannatti, koska tiedän hänen ilahtuvan lahjastani varmasti. Sen kuitenkin tiedän, että pokkani olisi varmasti pettänyt, jos hän olisi aloittanut kunnon kuulustelun. Iloinen lahjayllätys olisi mennyt pilalle.
Joulu tulee
9
990
Vastaukset
- Liisa iHmemaasta
Niin tunnen tommosen miehen ihka oikeesti. Parempi tussu..tossunalla kuin taivasalla.
- uguli
Mielestäsi siis se, että kerron olevani rehellisyyden kannattaja, tekee minusta tohvelisankarin? Mielenkiintoinen näkökulma sinulla. No, ole huoleti. Maailmassa on paljon miehiä, jotka valehtelevat, pettävät ja hakkaavat. Niistä kelpaa sinun valita mies, joka ei mielestäsi ole tossun alla.
- Liisa IHmemaasta
uguli kirjoitti:
Mielestäsi siis se, että kerron olevani rehellisyyden kannattaja, tekee minusta tohvelisankarin? Mielenkiintoinen näkökulma sinulla. No, ole huoleti. Maailmassa on paljon miehiä, jotka valehtelevat, pettävät ja hakkaavat. Niistä kelpaa sinun valita mies, joka ei mielestäsi ole tossun alla.
Mulla on mies joka ei hakkaa ei muutenkaan metelöi. Mutta meillä on lähipiirissä "jollain tapaa" samanlainen mies kuin sinä, aina niin huolestunut mitä Katri nyt ja mitä Katri ei nyt, mitäs se Katri luulee, eihän se luule. Ja niillä on niin päin että kun Katri tulee kotiin niin se mies menee syliin istumaan, sinä tuskin niin teet?????
- uguli
Liisa IHmemaasta kirjoitti:
Mulla on mies joka ei hakkaa ei muutenkaan metelöi. Mutta meillä on lähipiirissä "jollain tapaa" samanlainen mies kuin sinä, aina niin huolestunut mitä Katri nyt ja mitä Katri ei nyt, mitäs se Katri luulee, eihän se luule. Ja niillä on niin päin että kun Katri tulee kotiin niin se mies menee syliin istumaan, sinä tuskin niin teet?????
En ymmärrä kirjoituksesi ja minun kirjoitukseni yhteyttä. Minähän epäsuorasti kerroin, miten vaikeaa olisi ostaa lahjaa ja oikeasti yllättää oma vaimo, jos tämä olisi kyttäävä mustasukkainen ihminen. Mitä tekemistä tällä on sylissä istumisen tai toisesta huolehtimisen kanssa?
- on tainnut
jäädä nyt sinne ihmemaan matkalle pysyvästi.
- Liisa IHmemaasta
on tainnut kirjoitti:
jäädä nyt sinne ihmemaan matkalle pysyvästi.
olit jo unohtua. Mitä yhteyttä, millä, ei millään. Sehän on hyvä että on uskollisia ja noin huolehtivia miehiä kuin sinä uguli guguli.Varo vaan jos vaimo yllättää sut Liisan kanssa netissä keskustelemasta. Mitäs sitten, pitääkö pokka?Se voi valkosukkaisestakin naisesta ilmiintyä hurja mustasukka, mistäs tiedät. Minä ainakin vääntäisin ukon mutkalle jos täältä jostain sen löytäisin, enkä ole ns. mustasukkainen.
Muista tyhjentää välimuisti. - uguli
olit jo unohtua. Mitä yhteyttä, millä, ei millään. Sehän on hyvä että on uskollisia ja noin huolehtivia miehiä kuin sinä uguli guguli.Varo vaan jos vaimo yllättää sut Liisan kanssa netissä keskustelemasta. Mitäs sitten, pitääkö pokka?Se voi valkosukkaisestakin naisesta ilmiintyä hurja mustasukka, mistäs tiedät. Minä ainakin vääntäisin ukon mutkalle jos täältä jostain sen löytäisin, enkä ole ns. mustasukkainen.
Muista tyhjentää välimuisti.Mikä hitto siinä on, että kun yrität kirjoittaa edes jotenkin älykkäästi jotain, ainoa vastaaja on avohoitopotilas, jonka ulosanti on Sademiehen tasolla.
Kyllä välillä vituttaa ihmisten tyhmyys... - yövahti
uguli kirjoitti:
Mikä hitto siinä on, että kun yrität kirjoittaa edes jotenkin älykkäästi jotain, ainoa vastaaja on avohoitopotilas, jonka ulosanti on Sademiehen tasolla.
Kyllä välillä vituttaa ihmisten tyhmyys...aikuinen mies????mokomaa lässytät vai älykästä?mistä olet itse potilaana. Ettet vaan oo samasta kanikuopasta ton Ihmemaa Lissun kanssa.
Sun ulosanti nimittäin ei oo edes minkään "miehen" tasolla pelleboy.
- unto
ookkona tosissasi rovokaatiokirjotus´täötyy olla
mikä ilonen yllärri se on ku sullon sukuelimet suussa vitusta puhut tuonnempana taetaa hissukkan olla sitä sorttie´´´´´´´´heghek käötkönä pokalla ,nii olit pokalla ku eokko soetti, paljo
maksaa siellä päen? helevata jos paljastut vae yökiireitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613984- 593980
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552682Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211859Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261