Eilen oli Hesarissa lippupalvelun mainos, jossa Moden promokuvan yläreunaan oli laitettu " The Bravery". Eli saamme tällä kertaa lämppärin. En tiedä olenko innostunut, sillä haluaisin keskittyä ihan vaan Modeen. Yleensä lämppärit ärsyttää, kuten esim. Dandy Warhols Bowien keikalla sai melkein lähtemään karkuun :/. The Bravery on kuitenkin periaatteessa kiinnostava bändi. Olisi kylläkin synabändejä löytynyt lähempää. Mun mielestä hyvä periaate olisi esim. paikallinen lämppäri. No mutta. The Braverya on kehuttu ja on ne käynyt Suomessa aiemminkin.
http://www.thebravery.com/
The Bravery lämppärinä 6.3.06
SisterOfNight
2
443
Vastaukset 2
- Nahka Naama
Kyllähän toi The Bravery oli tän vuoden Provinssin yks parhaita esiintyjiä mun mielestä. Toimi paremmin livenä kun levyllä:) Hienoo että saa nähdä bändin uudestaan!
- Faith
Ennen en ollu The Braverystä kuullutkaan, mutta jokunen aika sitten niiden live-keikkaa soitettiin radiossa ja kuulosti oikein hyvältä =) Joten ihan mielelläni näen kundit livenä. Oikein hyvä valinta lämppäriksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 69871
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22852- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha541770- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561