Eilen oli Hesarissa lippupalvelun mainos, jossa Moden promokuvan yläreunaan oli laitettu " The Bravery". Eli saamme tällä kertaa lämppärin. En tiedä olenko innostunut, sillä haluaisin keskittyä ihan vaan Modeen. Yleensä lämppärit ärsyttää, kuten esim. Dandy Warhols Bowien keikalla sai melkein lähtemään karkuun :/. The Bravery on kuitenkin periaatteessa kiinnostava bändi. Olisi kylläkin synabändejä löytynyt lähempää. Mun mielestä hyvä periaate olisi esim. paikallinen lämppäri. No mutta. The Braverya on kehuttu ja on ne käynyt Suomessa aiemminkin.
http://www.thebravery.com/
The Bravery lämppärinä 6.3.06
SisterOfNight
2
349
Vastaukset
- Nahka Naama
Kyllähän toi The Bravery oli tän vuoden Provinssin yks parhaita esiintyjiä mun mielestä. Toimi paremmin livenä kun levyllä:) Hienoo että saa nähdä bändin uudestaan!
- Faith
Ennen en ollu The Braverystä kuullutkaan, mutta jokunen aika sitten niiden live-keikkaa soitettiin radiossa ja kuulosti oikein hyvältä =) Joten ihan mielelläni näen kundit livenä. Oikein hyvä valinta lämppäriksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202664
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70947Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138925- 45881
- 61842
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe165776Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725