Tällä jenkkilääkärillä on mielestäni paljon hyviä neuvoja masenuukseen. Minuun ne ainakin tehosivat hyvin. Kokeilkaapa !
http://www.nealhendrickson.com/mcdougall/2004nl/040300.htm
Irti depressiosta
2
320
Vastaukset
- neuvot
hei
Olipa hyviä ja järkeenkäyviä neuvoja! Olen ihan samaa mieltä. Että yritän ensin selvittää masennukseni syitä ilman mitään lääkityksiä. Ajattelen että mikä tahansa pilleri voi turruttaa minua, ja siten vaikeuttaa asioiden käsittelyä.
Tietenkin on niin, että kukin kykyjensä mukaan pyrkii asioitaan selventämään ja purkamaan tunnesolmuja. Mutta sitä voi tehdä paljon tietoisemminkin. Olen juuri löytänyt aiempaa parempia keinoja.
Artikkelisi mainitsee nuo parhaimmat lääkkeet:
unen kontrollin (epäilemättä nukkuma-aikojen jne 'unihygienian') auringonvalon, ruokavalion ja liikunnan.
Ja itselleni on suuri apu ollut toisaalta päiväkirjan pitäminen ja uusimpana depressiokoulu-työvihko. Sitä súosittelen todella lämpimästi vaikka yksin tehtäväksi, kirjan ohjeen mukaan. Voi tuntua simppeliltä, mutta niinpä ne parhaimmat ja toimivimmat jutut usein ovat.
Valoa pilkottaa tulevaisuudessa, sanon itselleni. En jää 'tuleen makaamaan' vaan toimin itse niin hyvin kuin pystyn. Tsemppiä kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780