HEI!
onko muilla ollut ensimmäisen kolmanneksen aikaan hirvittävää turvotusta?
eli maha on kuin ilmapallo ja rupsuttaa? sitten aivan kuin olis levinnyt alamahasta aivan älyttömästi? en ole hoikka muutoinkaan mutta tuntuu kuin olisi lihonut pirusti. levinnyt ympäriinsä.voiko se näin ekalla kolmanneksella olla ees mahdollista? vai oonko vain poikkeus?
paisuttaa???
Turvonnut mami
2
479
Vastaukset
- valley
Mulla on kanssa ollut ihan kauheeta turvotusta.
olen vasta rv 12. Kai se on ihan normaalia ja luulen että turvotus häviää mitä pitemmälle raskaus etenee. Ei syytä huolestua. Muista syödä terveellisesti ja liikkua! Hyvää odotusaikaa!- potkupallo
juo nesteitä siis vettä ja syö pieniä annoksia niin ei turpoo ja liiku. Itellä kans huomaan että kun syö enemmänkin niin on kuin potkupallo. Sit pitää myös kattoa, ettei se ole ns. raskausmyrkytysoireistoa pitemmän päälle, mut se tulee eniten sit vasta rv 20 jälk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996154
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302892Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126991- 48784