Se on kultaa taas! Paalupaikka toi jalometallia. Saapa nähdä milloin se on platinaa...Aikamoinen pappa, ei tee moni perässä....Jokohan tämä oli 17. kultalevy maestrolle...?
Onnea, Kari!
9
641
Vastaukset
- Heidi_
Kulahtanut ukkeli.
- öhöm...
Mikäs ihme se on,että myi kultaa? Heppu on vuosikymmenet laulanut samanlaisia biisejä vailla yllätyksen häivääkään. Okei hän on löytänyt hyvän konseptin ja mitä sitä muuttamaan, koska ne kerran myy, mutta turhista riskienottamisesta ei miestä ainakaan voi syyttää. Humppakansaan Karin laulut uppoaa. Ihmettelen vaan ,että eikö ne Kari Tapion taiteellisetambiittiot ole korkeamamlla ,kuin toinen toistaan muistuttavien veisuiden esittämisessä? Taitaa rahanahneus voittaa kunnianhimon ?
- kimmo
ja mikähän sun mielestä se konsepti on?mun mielestä se o n kaikessa yksinkertaisuudessaan se että kari tekee levynsä hyvin ja käyttää oikeita soittajia(toisin kuin muut),on oikeat viulu ja torvisektiot levyllä mikä ei ole kovin halpaa puuhaa,että mun mielestä karia ei ainakaan ahneudesta voi syyttää ja sit noi biisit,esim uusimmalla paalupaikka levyllä on mielestäni hienoja italialaisia kappaleita maustettuina tyylikkäillä markku johanssonin sovituksilla.jos ihminen tahtoo tehdä työnsä hyvin ja saa siitä jopa kannatusta,mitä pahaa siinä on?
- thread
kimmo kirjoitti:
ja mikähän sun mielestä se konsepti on?mun mielestä se o n kaikessa yksinkertaisuudessaan se että kari tekee levynsä hyvin ja käyttää oikeita soittajia(toisin kuin muut),on oikeat viulu ja torvisektiot levyllä mikä ei ole kovin halpaa puuhaa,että mun mielestä karia ei ainakaan ahneudesta voi syyttää ja sit noi biisit,esim uusimmalla paalupaikka levyllä on mielestäni hienoja italialaisia kappaleita maustettuina tyylikkäillä markku johanssonin sovituksilla.jos ihminen tahtoo tehdä työnsä hyvin ja saa siitä jopa kannatusta,mitä pahaa siinä on?
Oikeita soittajia ja aitoja soittimia(viuluja yms.) käyttää levyillään kyllä moni muukin artisti. En viitsi täälä vaan mainostaa.
- Otanko riskin?
Riskinotto?
Sekö tekee artistista jotenkin jalomman kun "ottaa riskejä"? Vaikka ääni olisi kuin petolinnunperseestä. - Levyt ei mene kaupaksi, mutta riskiä on otettu?
Jokainen luokoon tyylinsä, jos yleensä on tyylitajua. Harvalla sitä on.
Kari Tapiolla kuitenkin on ja sen kuulee ja näkee.
Ymmärrän kyllä, että vähemmän fiksujen ja surkeiden artistien faneja suorastaan vituttaa tuo Kari Tapion suvereenisuus.
Antaa vituttaa vaan, oikein viimeisenpäälle. - huhhuijaa
Otanko riskin? kirjoitti:
Riskinotto?
Sekö tekee artistista jotenkin jalomman kun "ottaa riskejä"? Vaikka ääni olisi kuin petolinnunperseestä. - Levyt ei mene kaupaksi, mutta riskiä on otettu?
Jokainen luokoon tyylinsä, jos yleensä on tyylitajua. Harvalla sitä on.
Kari Tapiolla kuitenkin on ja sen kuulee ja näkee.
Ymmärrän kyllä, että vähemmän fiksujen ja surkeiden artistien faneja suorastaan vituttaa tuo Kari Tapion suvereenisuus.
Antaa vituttaa vaan, oikein viimeisenpäälle.Kenen ääni on petolinnun perseestä ??? Onko se kaameemman kuuloista ,kun viskisiepon kurnutus ?
- Kuikka Koponen
huhhuijaa kirjoitti:
Kenen ääni on petolinnun perseestä ??? Onko se kaameemman kuuloista ,kun viskisiepon kurnutus ?
olet erehtynyt. Se on sammakko joka kurnuttaa.
Oikeasti ei ole olemassa mitään viskisieppoa?
Katso vaikka lintukirjasta.
Tästä aluksi:
http://vesa.lib.helsinki.fi/cgi-bin2/ysa.pl?h=siepot - Spaketti
thread kirjoitti:
Oikeita soittajia ja aitoja soittimia(viuluja yms.) käyttää levyillään kyllä moni muukin artisti. En viitsi täälä vaan mainostaa.
Ei taida oikein löytyä?
No, Kuinka moni nyky solisti laatii niin upeita sanoituksia kuin Kari Tapio?
Karin iskelmäsanoitukset kestävät minkälaisen tarkastelun hyvänsä.
Tässä sanoituksia, jotka ovat julkaistu ennen vuotta 2000. Sen jälkeen lista on pidentynyt roimasti.
Kari Tapio on uskomattoman lahjakas ihminen.
Aikaan täysikuun
Anna ajan armahtaa
Ei kyyneleitä välttää voi
Elin kysymättä hintaa
Elämän meri
Enkeleitä seitsemän
Haaveissain käyn saaren rantaan
Haavetango
Hymysi tuo mulle suo
Häipyy etäisyys
Ihme syksyinen
Jos voit tule luo
Kesäinen yö
Kesää kohti
Kortit nää
Kuin liito linnun
Kyynelten taa
Löytääkö sydämein
Merten mies
Milloin saapuu hän
Missä nyt meet
Muistoista kaikkein kaunein oot
Myrskyn jälkeen
Niin yksin oon
Nyt varma oon
Odotan luona sillan sen
Olet häikäisevin
Sinitaikaa
Sinut tulen aina muistamaan
Sinä sunnuntaina silloin
Tahitin taivas
Takamaan tyttö
Toinen senssi
Toisenlaiset veet
Tuhat kilsaa hevonkuuseen
Tule nyt
Tuntematon maa
Tuo katsees kimallus
Tuoksusi sun
Tuuli tyyntymätön
Tuuli vain vaeltaa
Tuun blue bayouuun
Tyttö tunturin
Tänään kihlajaiset sekä häät
Tänään ruusut nää kukkii vain sulle
Vain sulle sydämeni lyö
Valkokyyhkynen
Valoon päin
Vielä kerran
Villiä jatsia
Yhden yön pysäkki
Yhtä toivon vaan
Yön tuuli - Ansku
Spaketti kirjoitti:
Ei taida oikein löytyä?
No, Kuinka moni nyky solisti laatii niin upeita sanoituksia kuin Kari Tapio?
Karin iskelmäsanoitukset kestävät minkälaisen tarkastelun hyvänsä.
Tässä sanoituksia, jotka ovat julkaistu ennen vuotta 2000. Sen jälkeen lista on pidentynyt roimasti.
Kari Tapio on uskomattoman lahjakas ihminen.
Aikaan täysikuun
Anna ajan armahtaa
Ei kyyneleitä välttää voi
Elin kysymättä hintaa
Elämän meri
Enkeleitä seitsemän
Haaveissain käyn saaren rantaan
Haavetango
Hymysi tuo mulle suo
Häipyy etäisyys
Ihme syksyinen
Jos voit tule luo
Kesäinen yö
Kesää kohti
Kortit nää
Kuin liito linnun
Kyynelten taa
Löytääkö sydämein
Merten mies
Milloin saapuu hän
Missä nyt meet
Muistoista kaikkein kaunein oot
Myrskyn jälkeen
Niin yksin oon
Nyt varma oon
Odotan luona sillan sen
Olet häikäisevin
Sinitaikaa
Sinut tulen aina muistamaan
Sinä sunnuntaina silloin
Tahitin taivas
Takamaan tyttö
Toinen senssi
Toisenlaiset veet
Tuhat kilsaa hevonkuuseen
Tule nyt
Tuntematon maa
Tuo katsees kimallus
Tuoksusi sun
Tuuli tyyntymätön
Tuuli vain vaeltaa
Tuun blue bayouuun
Tyttö tunturin
Tänään kihlajaiset sekä häät
Tänään ruusut nää kukkii vain sulle
Vain sulle sydämeni lyö
Valkokyyhkynen
Valoon päin
Vielä kerran
Villiä jatsia
Yhden yön pysäkki
Yhtä toivon vaan
Yön tuuliJari Sillanpäätä on säestänyt mm.Vantaan viihdeorkesteri "Varastetut helmet"-levyllä.
Kansan Tapanin levyillä on myös aina ihan oikeat soittajat. Esim. uusimmalla Rautavaara- levylläkin aina mandoliinista ja huuliharppusta kahdeksanhenkiseen jousiryhmään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019