Partioon Venäjällä?

Zhanna

Onko kenelläkään tietoa, onko Pietarissa suomalaista partiotoimintaa? Esim. opiskelijoiden parissa tai muuten? Ja jos ei ole suomalaista, niin onko kokemusta, miten pääsisi mukaan paikalliseen toimintaan? Ystäväni oli au pairina Brysselissä ja siellä oli suomalainen lippukunta. Itse lähden keväällä luultavimmin 3 - 6 kk Pietariin töihin, enkä millään raaskisi jättää viikottaista partiointia siksi ajaksi..
Vastailkaa!! Netistä olen yrittänyt etsiä, mutta laimein tuloksin. Esim. www.scouts.ru on täysin jumissa enkä pääse liikkumaan oikein mihinkään. KIITOKSENI!

4

847

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ArthurDent

hyvä kysyä tätä myös tuolta Venäjän matkailupalstalta. Joku voi tietää siellä.

• Annenine

lähetäppä tuonne Suomen partiolaisiin postia tai soita. Siellä voisi joku tietää, tai voisi vihjaista, minne ottaa yhteyttä....

• Partakalle

Miten niin "jumissa"?

Selviäähän sivulta selvästi että
      Ассоциация Скаутов Санкт-Петербурга    город Санкт-Петербург
      on olemassa.
      Siltä varalta että nuo kyrilliset kirjaimet eivät toistuisi oikein, laitan tähän translitteroinnin:
      Siis: Assosiatsija Skautov Sankt-Peterburga, gorod Sankt-Peterburg.

Sinuna laittaisin nyt Windowsiin kyrilliset merkit päälle ja ryhtyisin googlettamaan noilla hakusanoilla. Latinalaisin merkein on huonommat mahikset onnistua.
      Toivottavasti löydät etsimäsi :)

• Zhanna

...Se jumetus oli ihan konekohtaista. Vihdoin työn ja tuskan jälkeen antiikin aikainen koneeni suostui yhteistyöhön ja pääsin vierailemaan noille sivuille.

Ja SP:llekin laitoin viestiä ja kyselin, onko tietoa suomalaislpk:sta tai edes sellaisista, joista löytyisi joku toinen suomalainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1409
    2. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      911
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      841
    4. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      67
      786
    5. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      92
      765
    6. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      158
      715
    7. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      689
    8. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      51