Maailman suurimpiin auton valmistajiin kuuluva GM on konkurrsin partaalla!
Yhtiö tuottaa tänä vuonna n. 5 miljardin tappiot
GM konkurrsin partaalla!
8
1831
Vastaukset
- Scy
...tämmöisellä viestillä?
Ottamatta mitenkään kantaa valmistajakysymyksiin, huomautan kuitenkin sen, että tappiohan ei ole sama asia kuin konkurssi.
GM:n tappio voi nousta kuluvana vuonna lähemmäs kahta miljardia dollaria, ei suinkaan viittä.
Ja suhteutettuna GM:n vuotuiseen lähes 200 miljardin dollarin liikevaihtoon, aika siemenperunoita tuommoinen prosentin tappiokin vielä - ei se firmaa konkurssiin hetkessä vie.
Faktoja vaikkapa tästä:
http://www.talentum.com/doc.ot?d_id=252030 - Yemkki
taitaa SUV:ien aikakausi olla ohi lopullisesti Amerikassa. Jenkkivalmistajat ovat nyt lirissä. Cadillac tosin ei varmaankaan tuhoudu brändinä, mutta kuka ottaa ohjat?
- itälaadulla paremmaksi
Lada Nivaan ja muihin Chevyn logo keulalle, niin GM pelastuu ja laatu paranee....
:D - tehdään siellä
itälaadulla paremmaksi kirjoitti:
Lada Nivaan ja muihin Chevyn logo keulalle, niin GM pelastuu ja laatu paranee....
:DSiitä johtuu se hapankaalin haju.
- beeämwee
tehdään siellä kirjoitti:
Siitä johtuu se hapankaalin haju.
Missä Venäjällä on BMW tehdas?
Jos väittää jotakin, olisi hyvä esittää myös faktaa. - esim.
beeämwee kirjoitti:
Missä Venäjällä on BMW tehdas?
Jos väittää jotakin, olisi hyvä esittää myös faktaa.mm. Kaliningradissa.
- esim.
esim. kirjoitti:
mm. Kaliningradissa.
Kaliningradissa kootaan ainakin myös Chevyjä ja Hummeria.
- ike.
tehdään siellä kirjoitti:
Siitä johtuu se hapankaalin haju.
Oletkos montakin kertaa istunut venäjällä tehdyssä bemarissa? Epäilen, sillä niitä ei myydä muille kuin venäläisille.
Euroopassa myytävät valmistetaan saksassa ja jenkeissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893544Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253093- 563044
- 612865
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642690Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542687On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle612424Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802271- 692128
- 452122