mä nautin kun mun maha kutistuu,kun mun kroppa laihtuu ja läskit lähtee.mitä enemmän nään luita,sitä enemmän mä haluun jatkaa ja laihtu lisää. luut on kauniita,läskit vaa inhottaa. mä nautin kattoa mun törröttävii kylkiluita ja luisii sormii,jotka on aina jäässä
i enjoy
11
1873
Vastaukset
- glad
mä oon samaa mieltä.mäkin nautin kun näännyn,sillon on paljon parempi olo ku just syöneenä!läski on oksettavaa.
- pulmunen
sama täällä!
- samaa mieltä
pulmunen kirjoitti:
sama täällä!
mä oon samaa mielt, miten laihdutte?ruokavalio?liikkuminen? ;)
- normaalipainoinen..
samaa mieltä kirjoitti:
Voi luoja.! Okei myönnän, läski on rumaa mutta onko silti pakko nääntyä? itse olen normaalipainoinen ja se on paljon kauniimpaa kuin törröttävät luut tai luiset sormet. Ei pojatkaan tykkää riutuneista. Sitäpaitsi anorektikkojen hiukset on ohuet ja ihan kamalat muutenkin, anteeks vaan :D
- syön ja liikun
samaa mieltä kirjoitti:
syön niin vähä ku koskaan mahollista,niin vähä,et tulee ehkä just 20kcal/pvä ja liikun ainakin 10km hikikävelyy joka päivä
- liian helposti
syön ja liikun kirjoitti:
syön niin vähä ku koskaan mahollista,niin vähä,et tulee ehkä just 20kcal/pvä ja liikun ainakin 10km hikikävelyy joka päivä
kerroit syöväsi vain 20kcal/päivä ja liikkuvasi paljon,joten haluaisin kysyä miten jaksat?? Syötkö ja liikutko joka päivä saman verran? Mä syön päiväs n.100-300kcal ja seki tuntuu olevan liian vähän,en jaksa liikkuu.mulle tulee kauheen kylmä ja sit yhtäkkii kuuma ja tuskan hiki ja pyörryttää ja heikottaa..eiks sulla oo mitään oireita?mitä syöt?
- Bianca
samaa mieltä kirjoitti:
mä syön päiväs niin vähä kun mahdollista ja liikun kun aina tulee tilaisuus.jos ulkona sataa ja en voi mennä lenkille ni sit sisäl naruhyppelyy jne :D mä juon paljon vettä ja jääteetä,syön paljon porkkanaa,sitruunaa(yäk),lehtisalaattia ja kurkkua ja vitamiini pillereitä.Jos mulle tulee nälkä ni juon pari ruokalusikallista viinietikkaa(yök!) koska se vie ruokahalun.Ja sit joskus ku syön vähä enemmän ni en syö kauheesti kerral vaa syön muutaman kerran päiväs kerral vaa 100kcal ettei niinku kauheesti kaloreita kerralla.vältän rasvaa (tietenkin) ja hiilihydraatteja.
- on...
Bianca kirjoitti:
mä syön päiväs niin vähä kun mahdollista ja liikun kun aina tulee tilaisuus.jos ulkona sataa ja en voi mennä lenkille ni sit sisäl naruhyppelyy jne :D mä juon paljon vettä ja jääteetä,syön paljon porkkanaa,sitruunaa(yäk),lehtisalaattia ja kurkkua ja vitamiini pillereitä.Jos mulle tulee nälkä ni juon pari ruokalusikallista viinietikkaa(yök!) koska se vie ruokahalun.Ja sit joskus ku syön vähä enemmän ni en syö kauheesti kerral vaa syön muutaman kerran päiväs kerral vaa 100kcal ettei niinku kauheesti kaloreita kerralla.vältän rasvaa (tietenkin) ja hiilihydraatteja.
....pelottavaa. Ja kun näännyttää itsensä ei jaksa miettia omia suruja ja on henkisesti vahvemmilla.
- Noutaja sinulle
on... kirjoitti:
....pelottavaa. Ja kun näännyttää itsensä ei jaksa miettia omia suruja ja on henkisesti vahvemmilla.
saapuu niin murheetkin loppuvat.
Ei jää paljon madoille syötävää. - ...............
Noutaja sinulle kirjoitti:
saapuu niin murheetkin loppuvat.
Ei jää paljon madoille syötävää.syön viidesti päiväs jotai 1200 kalorii..yliki menee. teen sata vatsaa,liikun kävellen puolest tunnist tuntiin. mitat 156/35.
LAIHANAKIN VOI SIIS SYÖDÄ HYVIN.EN LIHOO PÄTKÄN VERTAA.OLOKIN ON PAREMPI JOS SYÖ. - ee11
............... kirjoitti:
syön viidesti päiväs jotai 1200 kalorii..yliki menee. teen sata vatsaa,liikun kävellen puolest tunnist tuntiin. mitat 156/35.
LAIHANAKIN VOI SIIS SYÖDÄ HYVIN.EN LIHOO PÄTKÄN VERTAA.OLOKIN ON PAREMPI JOS SYÖ.minäkin kävin hikilenkillä tänään. mittani on 159 cm ja 58 kg.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865269
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784704Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232494Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241901- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851318