olin lapsille (ja miehelle) ajatellut ostaa pelin mut vissii kaikki loppu. Jos jollain on tietoa et jos jossain olis jäljellä niin....
Onko kaikki XBOXit loppuneet?
4
542
Vastaukset
- corea löytyy
ainakin karvalakkia löytyy vielä mutta se kalliimpi premium tulee halvemmaksi vaikka onkin 90€ kalliimpi.
- Vasta 2006?
sanoin jo ajat sitten, että suomi jää ilman boxeja, kun suurimmat markkinat saavat kaikki boxit.
Porukat vaan vinoili ja nauroivat. Miten nyt.
Suomeen tuli vain esittelykoneita ja muutama myytäväksi.
Moni kauppa ei saanut ollenkaan xboxeja ja silti ilmoittavat, että on loppuneet? - Blind
Ainakin kauppakeskus Myllyn Prismasta löytyy jälleen sekä premiumia hintaan 399, että corea hintaan 299.
- lisää suomeen
ainakin kuulin että olisi ollut taas muutama kaupanhyllyllä.äkkiä vaan ostamaan niin saa jouluksi.itse tilasin ennakkoon ja sain heti 2.12 oman koneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760