Hei!34 viikkoa plakkarissa ja muutama päivä takaperin suppaili yöllä kipeästi tunnin ajan ,polttavasti tuolla selänpuolella ,mutta onneksi supparit vielä lakkasi!!No mulla oli noiden kipeiden suppareiden jälkeen lääkäri tarkastus ja kohdun suussa jonkinlaista edistystä tapahtunut ja lääkäri sanoi silloin viikkoja tasan 33 0 ,että hyvä olisi jos vauva vielä kaksi viikkoa pysyisi masussa!Eli ennen joulua (kiva) ei saa tehdä mitään ,ei ainaskaan joulusiivoa!!No huomasin sitten sen sisätutkimuksen jälkeen kotona ,että tuli pikkuisen keltaisia kiinteitä liman riekaleita eli ilmeisesti limatulppaa???Soitin Taysiin ja kysyin tuosta limasta ,niin kuulemma sitä on ilmeisesti ollut!Sanoivat et jos rupee säännöllisesti ja kipeesti supisteleen niin sitten näytille,APUA!!!Sen jälkeen ei ole supistellut kipeesti ei ainakaan säännöllisesti kun tulppaa tuli ja nyt noin vajaa viikko mennyt !Minkälaisia kokemuksia teillä tuosta limatulpasta ,millainen se oli ja kauan siitä meni synnytykseen ,mulle sanottiin et joillakin käynnistyy pian ja toisilla voi mennä pari viikkoakin!Mutta voiko niin käydä et kerralla ei tulekaan kaikki limatulppa vaan osa siitä eikä synnytys käynnisty aikoihin?Perkule kun jännittää että näinkö pian tässä pitäis lähtee jo synnyttää!Esikoinen synty 37 5!
Nyt APUVA!!!!
5
1577
Vastaukset
- Elokuun äiti
limatulppaa aamuyöllä ja vähän sen jälkeen alkoi tulla vähän vertakin. En usko että koko limatulppa tuli vaan ainoastaan osa siitä. Aamulla kuudelta lähdin laitokselle ja vauva syntyi 13.00.
- se limatulppa oli?
Sori ällöt kysymykset ,mut millaista se lima tulppa oli ,kun tuntuu et jokaisella se on vähä erilainen ?
- Elokuun äiti
sellainen puolen sormenpään kokoinen vaaleahko l imaköntti, sellasta paksua ja tiivistä limaa. Pieniä riekaleita siinä ohessa ja tietty sitten sitä vuotoa. Mun mielestä siitä ei voi erehtyä, koska se on kuitenkin sen verran isokokoista limapalaa ja -klönttiä.
- marrasmamma
minulla kesti limatulpan lähtemisen jälkeen vielä 4 vko ennekuin synnytys alkoi eli niinkin pitään voi mennä...ensin limatulppa oli ainakin minulla sellainen hieman peukalonpäätä isompi kellertävä klöntti ja sitten kun synnytys alkoi sitten 4 vkon päästä niin tuli hieman sellaista rusehtavaa vuotoa joka kyllä loppui sitten kun synnytys todella lähti käyntiin eli uskoisin että sekin oli tuota limatulppaa...
- lähteminen
Mulla limatulppa tuli perjantaina aamulla ja lauantaina aamulla mentiin laitokselle.
Eikä siitä limatulpasta kyllä voinut erehtyä. Oli sen verran paksua tavaraa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915896
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48754