Hei!
Löysin kyseisen linkin,jossa kerrotaan Viipurista tuoduista koirista. Olen itse ottamssa pentua tätä kautta, joten onko kellään kokemusta kyseisestä yhdistyksestä?Kuinka koko homma toimii,ja kuinka luotettavia tiedot nettisivuilla ovat yms?Tietääkö kukaan,missä tämä kyseinen paikka sijaitsee,ei Viipuri,vaan paikka jonne koirat Viipurista tuodaan,eli mistä tuleva omistaja voi koiransa noutaa?
Kiitoksia vastauksistanne!
www.sobatska.com,onko kokemuksia??
9
1672
Vastaukset
- selaisit
aikaisempia viestejä, kun aina näitä samoja kysellään ja ihmiset on moneen kertaan vastanneet näihin.
- Nimetön
Kuule kannattaa käydä tälläisillä sivuilla http://www.rekkurescue.com/ mene siellä keskusteluun ja kysele siellä, meinaa siellä käy porukkaa jotka ovat hankkineet koiriaan eri puolilta maailmaa, he osaavat auttaa ja heillä on kokemusta :)
- ....
Meillä on tuolta kautta koiran pentu tullut...Porvooseen toivot sen pennun.
Hirveen mukavaa porukkaa oli ja suosittelen kyllä...- EiraKouvalainen
Juu,hyvä homma! Meille on jo käytännössä tulossa pentu sieltä =)
Onko koirasi ollut terve?Miten oli rokotusten yms. kanssa?
Minulle sanottiin että tullissa eläinlääkäri tarkastaa,ja siitä saisi todistuksen?
Kuinka kallis oli tämä tarkastus ja mitä muita maksuja jouduit maksamaan?
Kiitos hiemuisesti tiedoistasi!!=) - EiraKouvalainen
EiraKouvalainen kirjoitti:
Minulle sanottiin että tullissa eläinlääkäri tarkastaa,ja siitä saisi todistuksen?
Kiitos hiemuisesti tiedoistasi!!=)Niin ja mitä tuli maksamaan, kun sobatskan sivuilla sanotaan että eläimestä peritään vain eläinlääkärikulut??
Sivuilla sanotaan myös että "Maahantuontia varten tarvitaan tunnistusmerkintä, rabiesrokotus ja madotus ekinokokkoosia aiheuttavaa heisimatoa vastaan."
Mitä nämä siis maksoivat?=) - .....
EiraKouvalainen kirjoitti:
Kiitos hiemuisesti tiedoistasi!!=)125€ tuli maksamaan.. siihen sisäiltyy ne eläinlääkäri kulut muut...
Terve on ollu, eikä oo minkäänlaista ongelmaa ollu sen kanssa...
Rajaeläinlääkäri tarkastaa sen koiran ja saat sitten mukaan ne kaikki todistukset niistä rokotuksista ym,mitä sille on annettu...
Kannaattaa käyttää se koira sitten Suomessakin eläinlääkärillä varmistamassa että kaikki on varmasti kunnossa ja kai jotain rokotuksiakin pitää uusia ym... - EiraKouvalainen
..... kirjoitti:
125€ tuli maksamaan.. siihen sisäiltyy ne eläinlääkäri kulut muut...
Terve on ollu, eikä oo minkäänlaista ongelmaa ollu sen kanssa...
Rajaeläinlääkäri tarkastaa sen koiran ja saat sitten mukaan ne kaikki todistukset niistä rokotuksista ym,mitä sille on annettu...
Kannaattaa käyttää se koira sitten Suomessakin eläinlääkärillä varmistamassa että kaikki on varmasti kunnossa ja kai jotain rokotuksiakin pitää uusia ym...joo,melko hintavaa se kyllä on tuo eläinlääkäritoiminta.. :/
Mutta kiitoksia paljon!
- kia
Suora lainaus Sobatskan ohjeistuksesta:
Koirat tuodaan aina Pukkilaan (Porvoon ja Lahden välillä,
itään Mäntsälästä). Yleensä tuontipäivä on perjantai ja aika klo 17-18 maissa. Emme voi muuttaa koirien tuontiaikoja tilaajien aikataulujen mukaan!
Toivomme, että pystytte joko itse hakemaan koiran kyseisenä päivänä tai järjestämään jonkun hakemaan. Meillä kaikilla on itsellämme koiria omasta takaa ja hoitopaikan järjestäminen ylimääräisille todella vaikeaa.- Andrei
Onko Kia Viipurista tuotu? Jos on, olisi mukava pitää yhteyttä, koska Andrei on todennäköisesti samasta pentueesta ja asustaa meillä nykyään Zorrona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760