Ja vieläpä meitin auton mukana olleet tipsut (2) pärjäsivät todella hyvin.
Oma junnu-urokseni voitti juniori-urokset saaden sa:n ->ja kutsu Cruft:n! Jee! -mutta se matka jää haaveeksi, koska on kallista lähteä ja koira joutuisi matkaamaan koko matkan lentokoneen ruumassa.;( Ja se matka olisi jo ensi vuoden Cruft:n... olisipa vasta 2007, niin olisi aikaa kerätä tarpeeksi euroja että voisi mennä sinne toisella tavalla.
Toinen mukanamme ollut uros sijoittui pu-4:ksi.
Suomalaisia tipsuja oli 5, jotka yhtä lukuunottamatta saivat sa:n.
Ruotsissa siis mennään Suomen vanhoilla nly-säännöillä.
Onnea umalehtisen kasvatille, joka sai myös SV-05 -tittelin ko. nly:ssä (lukasin toisaalta ko. tiedon).
Tuli käytyä SV-05 nly:ssä
missi-tipsu
6
335
Vastaukset
- minä
onnea sulle ja umalle:)
upeaakin upeampi Belge narttu Pikkanan Rokkiruusu, vaan aivan ihastuttavan ja vastuuntuntoisen nuoremman ja fiksumman kuin minä, eli rakkaan yhteistyökumppanini ikioma kasvatti.
Onnea sinulle upea saavutus, sillä Tipsu kehissä kilpailu ei ole helppoa, ja mikään ei lankea niinkuin Manulle illallinen.- Ex-kukkahattuinen
Onnea!
Myös suomalaiset cotonit menestyivät hienosti :)- Molossi
Suomalainen bullmastiffi rop ja vsp.
Ai että ruattalaiset taas tykkää meistä ... :O)
- blackmagictiger
Kävin ittekkin ihailemassa ja oli se upeaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078