Millaisia alennuksia (%) olette saaneet (kolmosista, vitosista, kutosista), kun olette ostaneet käteis- ja suorallakaupalla ilman vaihdokkia.
Suorankaupan alennus
4
1068
Vastaukset
- mazda 6
Sain suorallakaupalla -7% autosta, mutta lisävarusteista ei mitään alennusta.
- tarjouksia
Kun olen kysellyt tarjouksia uusista keskiluokan autoista, niin kaikki antaa n. 2000e alennuksen listahintaan: Opel Vectra, Mazda 6, Toyota Avensis.
- Mazda_6
Alennukset riippuvat ostopaikasta ja myyjästä. Joissain kaupoissa painotetaan ettei asiakkaille saa antaa alennuksia vaikka katteet sen kestäisivätkin. Talon tapa siis. Onhan alennus aina suoraan myyjän katteesta pois. Ne jotka lähtevät mukaan niin M6 hinnasta tippuu noin 2000 euroa suoraan. Sitten se tinkiminen vasta alkaa. Kokemuksieni mukaan 500-1500 euroa on mahdollista saada vielä pois jos myyjälle lupaa viinipullon jouluksi ja on valmis tilaamaan heti. Toinen puoli asiassa on palvelu. Huonoilla katteilla palvelu kärsii aina. Jos myyjä saa kaupasta normaalin katteen niin se yleensä näkyy hyvänä palveluna, marianne karkkeina ja yleisenä huolenpitona.
...sitten saa? Eli voisko joku asioista tietävä mainita autoliikkeet/myyjät, joilta tuon 2000 euroa tai 5-7% saisi pois. Ei pelkästään mazda-myyjät, van kaikki laatuautoja (Mazda, Toyota, Honda) kaupittelevat. Itse asustelen Etelä-pohjanmaalla eli akselilla Vaasa-Tervajoki-Seinäjoki-Kauhava-Kurikka olis kiva tietää ne parhaimmat ostospaikat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992094
- 1341168
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21815- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46557- 9532