Minulla tai meillä siis on tuollainen maatiais kissa ja sitten kun hän saa aika monta lahjaa yleensä leluja ja kuiva/purkkimuonaa!
Oli ne missä kaapissa tahansa tai vaikka katossa roikkumassa hän kyllä haistaa ne! ja sitten kun yleensä laitetaan lahjat kuusen alle jo paljon ennen avaamista ja käydään vaikka hautausmaalla, niin kissa on tyyliin aloittanut jo avaamisen taqi vähintäänkin istuu sentin päässä lahja vuoressa passissa!
Sitten kun lahjoja joskus avataan, niin juuri silloin kissa yleensä on ulkona ja joutuu odottamaan tai sitten koiramme valtaa alueen ja kissa joutuu hieman paitsioon, mutta lopulta hänkin saa lahjansa!
Kissamme ei jaksa odottaa joulua!
3
409
Vastaukset
- ....
Meillä on kissat apuna jo paketoinnissa. Kumpikin meinaa mennä paperin sisälle ja lahjanaru kiinnostaa. Saa nähä uskaltaako kuusen alle laittaa paketteja ollenkaan ettei niitä revitä auki jo ennen aikojaan. Tottakai pukki muistaa pikkuväkeäkin mutta sieltä taidetaan avata muutkin kuin omat lahjat.
- paitsi
että meidän lahjahullu on 12-vuotias koira. Käyttäytyy paljolti samoin kuin kissasi...
Kun lahjoja avataan, koiralla pitää olla koko ajan avaamista ja saada eka paketti ensimmäisenä. Ihana se on!- nettipuhelimes kuuleena
yhellä tuttulla kisut oli viime talvena kaivautuneet piilotetuun pukkin säkkiin ja repineet vain omat lahjansa ei muiden tuttu nauroi tätä minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805