En tiiä kuuluuko tänne mut laitan silti.. elikkäs en oikein keksi mitä ostais rakkaalle tyttöystävälle joululahjaks.. :/ et oisko jotai ideoita tai onko tiedossa jotai mikä ois tänä jouluna IN? Tyttöystävä on 17v.
Joululahjasta
2
295
Vastaukset
- tyttöinen
niin, eli ota selville mitä toiveita tytölläsi mahdillosesti on, mutta jos et saa selville tai jos tytöllä ei ole erikoisia toiveita niin voit viedä hänet vaikka elokuviin ja syömään ja ostaa jotain pientä mukavaa.. jos hän pitää koruja, vaikka niitä on ehkä vähän vaikeaa sinun mennä ostamaan, josset tiedä millaisista hän pitää.. :S kyllä sinä jotain keksit :) minulle ainakin kelpaisi ihan mikä lahja vain, eikä se lahja ole pääasia, vaan ajatus :) onnea etsimisessä sulle :)
- juliaaanna
mimulle kelpaisi mikä vain.....joku sukoinen on parempi...vaikka kuule joku kiva koru,ei ollenkaan väliä mommonen mutta se ajatus että oman kullan antama koru,,ei kamala olen ihan onessaan kun eees ajattelen...tytöille ei ole väliä se lahja vaan ajtus!!!varmasti...jos lahja on huono,pahimmilaaan siitä vaan nauretaan tyttöjen kesken mutta sanotaan:ei se mitään se oli kuitenki sulosta:) ja hihitykset päälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057