Käytettynä hankittuun fudeen pitäisi vaihtaa öljy. Mitään omistajan manuaalia ei ole ja kerta on ensimmäinen. Paljonkohan litkua Fude kaipaa? Mopo on talvi käytössä, joten ajattelin täyssynteettistä 0w-40.
Arvio olisi, koneen pienuuden ja edellisen omistajan kuvaileman 1000km vaihtovälin huomioon ottaen, alle litrasta puoleentoista litraan.
Mikähän lie fuden
öljytilavuus?
5
740
Vastaukset
- vjhl
mikä helevetti on fude?? en ymmärrä teini slangii!!
- halpa
Niin se on halpa kiinalainen merkki. Fude merkkisiä on skoottereita ja mopoja...
- Evo
Itse taidat olla teini.
- aatos_erggo
tuolta linkistä löydät huolto manuaalin ja käyttäjän käsikirjan.
http://www.speedshop.fi/varaosat_pdf.php- aloittaja..
Manuaali on tarpeellinen, kiitos siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828