ja muut härskien huumorinovellien kirjoittajat, kysyn nyt TEILTÄ suoraan, että miksi ette voi kirjoittaa tarinoita ennemmin huuhaan sivuille, kuin tänne asialliseksi tarkoitettuun palstaan? Siis tämä nyt vain sen takia koska, kuten olette huomanneet, useat asialliset kirjoittajat haluaisivat, että antaisitte tilaa heidän novelleilleen. Tästä siirrosta eivät myöskään teidän faninne menettäisi mitään, kun voivat rauhassa lukea sepustuksianne huuhaasta. Vai haluatteko vain ärsyttää asiallisia kirjoittajia?
Ps. Olen todellakin puolueeton ja otin asian esille vain yleisen kohun takia! (=
Hyvä Tlank
12
785
Vastaukset
- mr.samixi
On ne kai sitten pakko sinne siirtää.. Kaikkien edun nimessä,luonnollisesti...
- Nagi
Kyllä tonne niitä muitakin novelleja mahtuu!! Varsinkin kun Tlank on novellisteista paras!!
- falcon
Nagi kirjoitti:
Kyllä tonne niitä muitakin novelleja mahtuu!! Varsinkin kun Tlank on novellisteista paras!!
...kukaan ei viitsi lukea niitä oikeita novelleita, koska niitä varmasti luullaan joksiki muutaman rivin paskasi, niinku nuo muut on.
- Nti. Peruna
falcon kirjoitti:
...kukaan ei viitsi lukea niitä oikeita novelleita, koska niitä varmasti luullaan joksiki muutaman rivin paskasi, niinku nuo muut on.
falcon on oikeassa, minäkään en enää viitsi lukea noita ""novelleja"".
- ihmettä
mitkä novellit sie luokittelet parin rivin pituiseks paskaks? löytyy täältä niitä hyviäkin,kaissätiät... parilla silmäsyllä erottaa jyvät akanoista,niinq...
- tlank
Kirjoitan novelleja tänne, koska tuntuu oudolta kirjottaa näitä novelleja Huuhaaseen, koska se ei oo pelkästään novelleille.
- tajua
että ne mitä kirjoitat eivät ole novelleja,voi luoja kun voit olla tyhmä.
- tajua
tajua kirjoitti:
että ne mitä kirjoitat eivät ole novelleja,voi luoja kun voit olla tyhmä.
että ne täyttävät novellejen kriteerit,voi luoja kun voit olla tyhmä.
- Vekka8
huuhaassa saattaisi olla enemmän väkeä, jotka arvostaisivat novellejasi! (=
- falcon&wolfy
tajua kirjoitti:
että ne täyttävät novellejen kriteerit,voi luoja kun voit olla tyhmä.
mun mielipide noista, "novelleista", ei ole kovin myönteinen niitä kohtaan. ne ja niiden kirjoittajat on varsinaisia paskoja, eikä semmosii hyväksytä NOVELLI palstoilla. niin että parantakaa tapanne kusipäät. no, vain jotku TARPEEKSI älykääpiöt ja sivistyksettömät arvostaa tollasta paskaa.
-wolfy-
Noista mikään ei täytä novellin kriteerejä! Ehkä vaan tommoset tyhmät oululaiset voi luulla, että ne olis oikeita novelleja.. Ootte te aika mielikuvituksettomia, kun ette muka ole parempia lukenu!!! ÄÄLIÖT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xD
-falcon- - noille
falcon&wolfy kirjoitti:
mun mielipide noista, "novelleista", ei ole kovin myönteinen niitä kohtaan. ne ja niiden kirjoittajat on varsinaisia paskoja, eikä semmosii hyväksytä NOVELLI palstoilla. niin että parantakaa tapanne kusipäät. no, vain jotku TARPEEKSI älykääpiöt ja sivistyksettömät arvostaa tollasta paskaa.
-wolfy-
Noista mikään ei täytä novellin kriteerejä! Ehkä vaan tommoset tyhmät oululaiset voi luulla, että ne olis oikeita novelleja.. Ootte te aika mielikuvituksettomia, kun ette muka ole parempia lukenu!!! ÄÄLIÖT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xD
-falcon-Wikibediasta novellin määritelmän mutta eivät tajua että noi Potter-tarinat eivät ole novelleja vaikka tähän sen tiedon liitänkin.
Ei taitaisi pojut saada äikänopelta ainekirjoituksesta hääviä numeroa.Sääliksi käy sitä opettajaparkaa jos joutuu lukemaan tuota paskaa työksen.
Herää kysymys onko kustantaja mitä mieltä Harry Potter-tuotenimen raiskaamisesta noin.
"Novelli
Wikipedia.
Novelli on lyhyt kirjallinen proosateos. Sen pituuden määrittäminen on hankalaa, eikä ole aina selvää milloin teosta tulisi kutsua pienoisromaaniksi ja milloin novelliksi. Klassisen määritelmän mukaan novelli riittävän lyhyt luettavaksi yhdellä kertaa. Tavallisesti suomalainen novelli on noin 1000-8000 sanaa pitkä. Novelli-sana tulee italian uutta tarkoittavasta sanasta novella
Romaanista novellin erottaa lähinnä sen tiivis ja ytimekäs kerronta. Lyhyt esitysmuoto rajaa myös tarinassa esiintyvien henkilöiden määrää. Tunnettuja suomalaisia novellisteja ovat mm. Rosa Liksom, Anna-Leena Härkönen ja Joni Skiftesvik. Maailmalla yksi kuuluisimmista novellikokoelmista lienee Giovanni Boccaccion Decamerone." - kriteerit täyttää
noille kirjoitti:
Wikibediasta novellin määritelmän mutta eivät tajua että noi Potter-tarinat eivät ole novelleja vaikka tähän sen tiedon liitänkin.
Ei taitaisi pojut saada äikänopelta ainekirjoituksesta hääviä numeroa.Sääliksi käy sitä opettajaparkaa jos joutuu lukemaan tuota paskaa työksen.
Herää kysymys onko kustantaja mitä mieltä Harry Potter-tuotenimen raiskaamisesta noin.
"Novelli
Wikipedia.
Novelli on lyhyt kirjallinen proosateos. Sen pituuden määrittäminen on hankalaa, eikä ole aina selvää milloin teosta tulisi kutsua pienoisromaaniksi ja milloin novelliksi. Klassisen määritelmän mukaan novelli riittävän lyhyt luettavaksi yhdellä kertaa. Tavallisesti suomalainen novelli on noin 1000-8000 sanaa pitkä. Novelli-sana tulee italian uutta tarkoittavasta sanasta novella
Romaanista novellin erottaa lähinnä sen tiivis ja ytimekäs kerronta. Lyhyt esitysmuoto rajaa myös tarinassa esiintyvien henkilöiden määrää. Tunnettuja suomalaisia novellisteja ovat mm. Rosa Liksom, Anna-Leena Härkönen ja Joni Skiftesvik. Maailmalla yksi kuuluisimmista novellikokoelmista lienee Giovanni Boccaccion Decamerone."mutta niiden laadusta en sitten sano mitään. Kriteerejä ei aseteta pituuden tai laadun perusteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549