Vaikuttaako toi peniksen pituus itsetuntoon. Ko mulla on n. 19 cm stondikses, ja koulussa kaikki vähättelee mua KAIKESTA esim. "tommonen luikku jaksa nostaa mitään" "tollanen saa mitään ko on joku prinssinakin kokonen" Ja käyn salilla ja nostan himassakin painoja, mutta ne saatana* kääpiöt vittuillee koko ajan mulle.
Osaattako sanoa mitään tähän ?
PS. 15, 195 cm.
Itsetuntoni laskee - puolelle koko ajan, olen niin helvetin vammasen näkönen. Vaikka himassa porukat kehuu komeeksi :O
Mä oon aina "YKSIN" joka paikassa, ei kehtaa mennä minnekkään
Ja älkää piitatko tosta otsikosta, panin vain huomiota heräättääkseen :D
Tarja Halonen kuollut..
6
736
Vastaukset
- Goofy
Juu, vaikuttaa se, jos annat sen vaikuttaa. Voi helvetti, tää on niin epätodellista... Onko tämmösiä vieläkin olemassa...? Ei saatana, mitä mäkin täällä teen jorisemassa näille aivotarzaneille...?
Miksköhän sä jaksat vaivata meloonias nuin paljo sillä mitä muut susta ajattelee tai sanoo? Tuli vaan mieleen. "Ota löysin rantein, älä jännitä..."
No, joo. Nymmä hilpasen puiiiiis.- ...
kun joku sanoo jotain pahasti, sitä ei aina voi olla kuulematta/jättää huomiotta. aina se satuttaa. ihmiset on erilaisia
- Yks pohjosen tyttö
On tohon aika vaikea mitään sanoa. Harmittaa kun susta tuntuu noin pahalta. :( Ei se peniksen pituuskaan näköjään itsetuntoon ainakaan positiivisesti vaikuta.. Ihan kunnioitettava mitta kuitenkin tuo 19 cm stondis.
Ihan fiksulta ja komeelta sä tosiaan kuitenkin noiden antamiesi tuntomerkkien valossa kuulostat. Surulliselta ja epävarmalta vain. Toivottavasti elämässäsi on jotain positiivistakin mihin voit keskittyä ettei tuo vitutus valtaa kaikkea tilaa. Yhtään kaveria, harrastuksia, onko koulu noita kääpiöitä lukuunottamatta ok, miten kotiporukat? Mitään kivaa, koskaan?? - juusto
kuka tampio tätä uskoo? pitäis tymemmänkin jo tajuta että tää on PROVO!
- neiti
Onko sulla kuvia missään? Kaikissa on jotain kaunista. (:
- juusto
neiti kirjoitti:
Onko sulla kuvia missään? Kaikissa on jotain kaunista. (:
kyllä mulla kuvia on... enkä mä missään vaiheessa väittänytkään etteikö kaikissa olis jotain kaunista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475285Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511790Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1361707Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141355
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41240No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol26121981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877