siis viitaten uman alempaan aloitukseen :)
Näytä ilmoitukset Seuraava >>
PISTÄNKÖ KENNELIN PYSTYYN??
Kirjoittanut: mace-78 13.12.2005 klo 16.27
Pitäiskö pistää pieni "kotikenneli"pystyyn jotta ihmiset saisi järkevän hintaisia rekattuja ja tatuoituja rotukoiria??kertokaa mulle pitäiskö ihmisten saada rekattuja rotukoiria 600eurol??vai haluatteko maksaa mielummin 800-1000e??
voisin ruveta myymään sakemanneja.
haluan siis ostaa hyväsukuiset näyttelyssä käytetyt ja terveet vanhemmat.jos sinulla on myydä minulle 2 narttu sakemannia ja 1 uros iältään n.2-3 vuotiaita.niin tarjoa rohkeasti.hinnalla ei ole niin väliä kunhan myyt laadukkaita koiria.
voit laittaa sähköpostia tulemaan
[email protected]
ja täällä haaveita :)
4
575
Vastaukset
ja toisaalta kaunis ajatus, mutta mahtoiko tehosteena keksintöön olla tse edellinen ketju siellä.
Sillä kaverilla on joitakin ihan hyviä ajatuksia.- FAU
davalyan kirjoitti:
mutta kivahan on että on edes niitä ajatuksia :)
mutta ei se sakemannien kasvatus kyllä ihan ajatuksen voimalla toimi ;)
FAU kirjoitti:
mutta ei se sakemannien kasvatus kyllä ihan ajatuksen voimalla toimi ;)
monet kuitenkin luulee,olisi tuo tietty helppoa..ostan valmiit hyvät koirat....juuh :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750