Eli kysymys kuuluu: Mikä on kyseisen mallin jakohihnan vaihtoväli??
Kiitos etukäteen!
Toyota Camry 2.0GLI -87
6
1024
Vastaukset
- Ukkeli
Tietääkseni/muistaakseni vaihtoväli on 100000km - varmista Toyota liikkeestä - kestäis varmaan kauemminkin. Vesipumppu kannattaa ehkä vaihtaa samalla, mulla kesti pumppu kylläkin yli 200000km.
- jakohihna
Minulla meni jakohihna Camrysta n. 90tkm ajettuna ja jätti tielle. alkuperäinen vika oli todennäköisesti kiinnileikannut vesipumppu. Onneksi ei moottori muuten hajonnut. Ei ollut kiva kokemus lastata täyteenlastutusta Camrysta tavaroita vuokra Corollaan.
- kuitenkin
jakohihna kirjoitti:
Minulla meni jakohihna Camrysta n. 90tkm ajettuna ja jätti tielle. alkuperäinen vika oli todennäköisesti kiinnileikannut vesipumppu. Onneksi ei moottori muuten hajonnut. Ei ollut kiva kokemus lastata täyteenlastutusta Camrysta tavaroita vuokra Corollaan.
on luokkansa suurimpiin kuuluva tavaratila,ei minulla ainakaan ole vaikeuksia pakkaamisessa 5 hengen perheen mökkitavaroissa.Corollani on -04 wagon.
- takuun
kuitenkin kirjoitti:
on luokkansa suurimpiin kuuluva tavaratila,ei minulla ainakaan ole vaikeuksia pakkaamisessa 5 hengen perheen mökkitavaroissa.Corollani on -04 wagon.
Tapahtui melkein heti takuun loppumisen jälkeen ehkä -90. Autoni oli silloin -87 Camry 4-ovinen malli ja vuokraamani vuosimalliltaan -90 4-ovinen, joka ei kyllä ollut mikään tilaihme.
- juuba
kuitenkin kirjoitti:
no niin on jos luokkana on getz ja muut pikkuautot, hintaluokassaan tavaratila on kylläkin pienin farmareista.
- Toy-ota_90
Hihna vaihdetaan 100000:n välein (osta alkup) tai kun edellisestä vaihd. on 5 vuotta. Vaihda aina myös vesip ja tarv kiristin ja ohj.pyörä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1483516Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.431997Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1261074
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381000- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847