Voiko tyhmemmäksi mennä?

Oldmaster92

Ja vielä kännykkäpelit mihin suuntaan tämä maailma menee?

12

1395

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Java

Kännykkäpelit ovat tosihauskoja, ainakin se uusi King Kong peli...

• haloomies

Kuka sellaista mikroruudulla tapahtuvaa peliä jaksaa kovin kauaa nysvätä??

• mvmvmvmvm
        haloomies kirjoitti:

Kuka sellaista mikroruudulla tapahtuvaa peliä jaksaa kovin kauaa nysvätä??

Hanki lasit josset erota pikseleitä toisistaan, kyllä 320*240 pistettä ruudulla riittää pelaamiseen

• ....
        mvmvmvmvm kirjoitti:

Hanki lasit josset erota pikseleitä toisistaan, kyllä 320*240 pistettä ruudulla riittää pelaamiseen

No kylä mä tykkään kun pelejä voi pelata seinäkankaalta mieluummin kuin joltain rupuselta kännyruudulta.

• game boyn ritsoillakin
        mvmvmvmvm kirjoitti:

en itsekään voisi ikinä pelata mutta jos joku tykkää niin mikäs siinä.

• tero
        .... kirjoitti:

No kylä mä tykkään kun pelejä voi pelata seinäkankaalta mieluummin kuin joltain rupuselta kännyruudulta.

mulla pelit näkyy todella hyvin K750i:llä.

että sulla taitaa olla vaan rupunen kännykkä
        Kohta pitäis tulla need for speed: most wanted kännyköihin niin sitä odottelen.

http://www.gamespot.com/mobile/driving/needforspeedmostwanted/
        siistiltä 3D peliltä näyttää

• pä...
        tero kirjoitti:

mulla pelit näkyy todella hyvin K750i:llä.

että sulla taitaa olla vaan rupunen kännykkä
        Kohta pitäis tulla need for speed: most wanted kännyköihin niin sitä odottelen.

http://www.gamespot.com/mobile/driving/needforspeedmostwanted/
        siistiltä 3D peliltä näyttää

Ei mulla ole rupuista kännykää, vaan haluan nauttia peleistä kunnon ruudulta eikä mistään mikkihiirikännykästä.

• Keukeu
        mvmvmvmvm kirjoitti:

Voi tokkiinsa minä kun olen tähän asti luullut, että parempi olisi, kun ei niitä pikseleitä erottaisi toisistaan. Muistan aikaa vuonna 1 ja 2, kun pc-peleissä pikselit oli sokeripalan kokoisia. No jos sitä sillälailla tuntee saavansa rahoilleen vastinetta kun näkee ihan ne pikselit joista on maksanut, niin mikäs siinä sitten ja onnea valitsemallesi uralle kännykkäpelaajana.

• sonierkkaaja
        Keukeu kirjoitti:

Voi tokkiinsa minä kun olen tähän asti luullut, että parempi olisi, kun ei niitä pikseleitä erottaisi toisistaan. Muistan aikaa vuonna 1 ja 2, kun pc-peleissä pikselit oli sokeripalan kokoisia. No jos sitä sillälailla tuntee saavansa rahoilleen vastinetta kun näkee ihan ne pikselit joista on maksanut, niin mikäs siinä sitten ja onnea valitsemallesi uralle kännykkäpelaajana.

Mielestäni kännykkäpelit on hyvä lisä puhelimeen... Jos jossain joutuu /odottamaan/jonottaan kauan/ ei muuten vaan ole mitään tekemistä eikä saa siihen hätään superybertietokonetta 24"tuuman näytöllä, niin kyllä kännypelit on OK! Vaikka yksinkertainen matopeli jaksaa viihdyttää joissain tilanteessa... Ihan pari päivää sitten latasin koneeltani miinaharavan puhelimeen ja aiai kun on hyvä. Myös sudoku on mielenkiinoinen, varsinkin joskus illalla kun ei tahdo saada unta!

• kännymies
        Keukeu kirjoitti:

No jos kännykät tähän tahtii mitä nyt kehittyy niin kyl ne joskus tietokoneen ohi menee!

• Oldmaster92
        kännymies kirjoitti:

No jos kännykät tähän tahtii mitä nyt kehittyy niin kyl ne joskus tietokoneen ohi menee!

On se kännykkäkin kannattavaa viihdettä kuin PSP GBA tai joku Nintendo DS.

Mutta jos aletaan kännylle noin paljon uutta tekee hinnat nousee ja kenelläkään ei ole enää varaa kännykkään.Ajatelkaahan nyt vaikka jos olisit 50-60 vuotias jolla on vanha kännykkä eikä ole työtä niin mistä saat rahaa uuteen hienoon kännykkää kun vanhaja ja rupuja ei enää myydä!Toivon ettei kännykkä teknologia nouse niin korkealle.

• mies.

Tilasin omaan K750i kännyyni huvikseen yhden Beach MiniGolf 3D pelin ja koukkuun jäin heti. Varsinkin jossain junassa matkustellessa erinomaista viihdettä.

Itsekkin kuvittelin kännypelejä rupu-kökkö peleiksi, ennen tätä nykyistä kännykkää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      127
      7148
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      123
      4944
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      66
      4286
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3463
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2271
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      281
      1718
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1475
    8. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1466
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1438
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      58
      1394
    Aihe