___AUTTAKAAAA!!!__ mitä tehdä?!?!?!

7t7t7t7t

Mitä tekisin kun 1 mun luokkalainen v*ttuilee ja aukoo jatkuvasti mulle päätään!
Jos vastaan vaikka tunnilla johonkin väärin, niin se nauraa ihan täyttä kurkkua sellasta tekonaurua.
Ja sitte se muutenkin on tosi ilkee mua kohtaan.
Kokoajan se siis aukoo päätänsä mulle!!

Oon sitä huomattavasti pidempi ja voimakkaampi jne. Mutta en viitsi hakatakkaan sitä tai mitään sellasta. Kun en tiiä onko se ees tosissaan..
Mutta kyllä mieli tekis paiskata se kohta päin seinää!

Auttakaa mitä ihmettä teen!? Opettajallekkaan en viitti sanoa kun se on kuitenkin niin pientä mutta kuitenkin ärsyttää!

3

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ramianna- - - - - - -

Anna palaa takaisin, äläkä sano sille mitään: "lopeta", tai muuta vaan tee hänelle samoin, jos vastaa väärin naura hänelle ja kun hän nauraa sinulle sano sinä hänelle sitten, että: "onko sul kiima-aika vai mitä ongelmii"?? kyllä pitäis mennä hiljaseks kun sanot jotaakin ällöö, pervoo tai noloo...tai keksi päästäs et "näin sun siskos lutkuttamassa jonkun miehen munaa eilen", tai " näin sut eilen äitis kanssa ostamassa sulle kortsuja" tai jotain tollasta ja naura päälle!! xD ok?

• nalle

Mulla on itellä ollu sama ongelma. Sit kerran ku se tyyppi taas kerran auko päätään niin pyysin vaan sitä oleen hiljaa. Se autto ku sen sano aika voimakkaasti ja vähän vihasella äänellä.

• Tinder

Mullaki on ollu sama ongelma.
        Kun olin ekalla ja tokalla luokalla niiin siel oli yks Christian, se oli tietty poika. xD
        Niin..Mä aina leikin mun kamujen kaa HarryPOtterii ja sit se aina alko ärsyttää ja haukkuu kaikiks HarryPottereiks. Se on kyl vielki mun suosikko ja oon nyt kuu dennella..Mut ihan sama. Ja sit jos mä vastasin väärin tai joku mun kamu vastas väärin, niin sit se aina rupee syyttää muo. Ja sit se on ollut niin kauhu kakara et se on myös peipleidanny luokas ja kiroillu sun muuta.

Mut kumminkin. Ja auvo sille takas pätääs! Näytä sille kunnolla miten v*ttuillaan!

Anna palaa!

T: Henzuliz. :D Tinderin systeriih..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe