Voiko marsulle syöttää ruukussa kasvatettua rairuohoa tai (muistaakseni) ohran siemenistä kasvatettua "kissan heinää"? Olisi nimittäin mukavaa kun saisi antaa marsulle näin talvellakin tuoretta ruohoa:)
Tuoretta ruohoa marsulle
4
568
Vastaukset
- pavets&arttu
Saa marsulle antaa rairuohoa. Mutta muista totuttaa marsusi pikkuhiljaa uuteen ruokaan, ettei sen maha menis sekaisin. =) Vehnäoras on myös aika hyvä, ja terveellinen (vehnäoras on vitamiinirikas). Itse kasvatin koko kesän pojilleni (2 mursua) vehnäorasta ja rairuohoa. Ruohot kasvoi viikon verran, ja hävis minuutissa kun pistin purkit häkkiin. =)
ps. vehnäorasta myydään jossain paikoissa kissanruohona. =)- ...
minun mielestäni rairuohosta sanotaan että siinä on jotain "lisäaineita" jotka ei sovi marsulle..Näin on moni sanonut..
- shygirl13
Rairuohoa.. Olen lukenut ettei sairuohoa saa antaa. Siis EI saa antaa. Siitä ihme oraksesta en tiedä.
- SilverFox
Tietääkseni rairuohonsiemeniä olis käsitelty joillain aineilla. Kissanruoho on ainekin turvallista :)
Sitä suosittelen, mutta kohtuudella.. ettei tule ripuli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872