Kertokaa mulle millainen on vaaka mies!!! vesimies,jousimies ja skorpiooni on tuttuja,Kukaan ei sovi mulle!!! vai onko mussa jokin perus vika? Mutta koskaan en ole (tietääkseni) ollut lähemmässä suhteessa vaakaan.... mitä sanoo asiantuntijat oinas/härkä naisen (18.4) ja vaaka miehen suhteesta????
kertokaa miehistä
2
909
Vastaukset
- peejii/jousimies
on syntynyt 28.9..... lähes 8 vuotta myöhemmin kuin minä, erosi vaimostaan (oli kuulemma vain ajan kysymys) tavattuaan minut (omasta erostani oli kulunut vain tovi), seurustelimme (soittelimme vähintään kolmesti päivässä ja tapasimme vain viikonloppuisin) noin puoli vuotta ja saatuaan työpaikan asuinseudultani vaakamieheni muutti luokseni. Olemme asuneet yhdessä nyt reilun vuoden ja päivääkään en ole ratkaisuamme katunut, samaa väittää armaani. Helposti vaakamieheni ei tunteitaan näytä, ei pahemmin rakkauden valoja vakuuttele, ei hellittele eikä paijaa. Pienessä hiprakassa saattaa silloin tällöin "pehmeitä" puhua, mutta muuten suu pysyy visusti kiinni mokomista asioista. Aluksi olin hieman pettynytkin moiseen käytökseen (itse tykkään pusuttelusta ja kyljessä kyhjäämisesta) mutta ajanmyötä olen mukautunut ajatukseen, että kaikkea ei voi saada sillä vaakamieheni osoittaa rakkautensa niin monella muulla tavalla, että tyytyväinen saan olla. Hän ostelee minulle pikku ylläreitä (vaikka onkin tarkka rahoistaan), auttaa kotihommeleissa (on muutenkin ahkera ja tunnollinen), on kovin huolehtivainen (kyselee mm. mitä minä haluisin milloinkin tehdä) ei ole vielä kertaakaan suuttunut minulle, vaikka minä jousimiehenä saatan sanoa napasauttaa tosi inhottavastikin. Vaakamieheni osaa pukeutua aina tilanteen mukaan ja muutenkin huolehtii hyvin ulkonäöstään ja vaatteistaan, osaa ostaa minullekin sopivia vaatekappaleita ja monesti sanookin, mikä saattaisi käydä minulle hyvin. Sänkykamarissa vaaka on ehdottomasti paras horoskooppipartneri mitä minulla on ollut, sillä saralla ei ole mitään valittamista, jopa sitä hellyyttäkin siellä saa yllinkyllin. Luulen ja toivon, että meidät on tarkoitettu viettämään loppuelämämme yhdessä, minä en ainakaan vaakamiehestäni hevillä luovu.
- nousujouskari
Se on parhaimpia piirteitä vaaoissa, ettei heidän kanssaa tarvitse pelätä tappelua vaikka ite ois tempperamenttinen välillä. he ovat hiljaa silloin kun ei ole sanottavaa ja osaavat olla diplomaattisia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915876
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262770Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48744