Kuka muu suomalainen bändi kehtaa laittaa kaiken peliin ja olla ylpeitä siitä?
Teräsbetoni rulettaa ja sillä hyvä.
Idolsissa nähtiin miten huonosti voi lautaa hyvän biisin. Taivas lyö tylta ja kaverilla on kravatti kaulassa. Eihän siellä vissiin mitään uskonnollista herätystä ollut kukaan hakemassa?
Teräsbetonilla on asennette ja minä arvostan sitä.
hyvä bändi
6
907
Vastaukset
- Blues-Boy
Mielestäni yhtye on aivan naurettava. En pidä tälläisistä kaupallisista yhtyeistä lainkaan, jotka yrittävät esittää jotain... Pellemäistä touhua...
Yhden "hitin" bändi, joka sai mukavasti rahaa kun onnistui tekemään tälläisen kaupallisesti helposti myyvän kappaleen. (Taivas Lyö Tulta)
Teräsbetonilla asennetta? Pelleasenne sanon minä!
Aivan tuskaa kuulla jotain sellaista kuin Teräsbetonia, eihän sitä laulua kukaan kuuntele tosissaan? Toivottavasti ei kukaan...
Idolsia en ole seurannut, koska se on myös mielestäni aivan naurettava juttu, mutta ilmeisesti joku on siellä esittänyt tämän Teräsbetonin hitin...? Miten joku siellä kehtaa vetää sellaisen kappaleen tuolla satojen tuhansien ihmisten katsoessa TV:stä sitä?- ugalabugala
Tartteeko musiikkia aina ottaa niin hemmetin vakavasti!? kysyn vaan... En minä ainakaan ota ja siks voinki kuunnella Teräsbetonia muiden bändien joukossa.
- ward
ugalabugala kirjoitti:
Tartteeko musiikkia aina ottaa niin hemmetin vakavasti!? kysyn vaan... En minä ainakaan ota ja siks voinki kuunnella Teräsbetonia muiden bändien joukossa.
se nyt vaan on niin että mitä enemmän bändillä on kannattajia (mitä suositumpi bändi on sitä suurempi oppositiokin sillä on. tosin ei päde läheskään kaikkiin.
- blondi-72hki
mielestäni on ehdottomasti juuri tuo taivas lyö tulta mutta muuten en pahemmin sitä bändiä kuuntele.
- Joey R.
Yritin kuunnella tätä bändiä, jos tämä on vitsi, niin Speedy ja Saku tekee sen 100000000000000000 kertaa paremmin Kummeleissa.
Jos taas ovat tosissaan niin... voi reppanoita :\ - Anonyymi
Moiiii....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346