Kuka muu suomalainen bändi kehtaa laittaa kaiken peliin ja olla ylpeitä siitä?
Teräsbetoni rulettaa ja sillä hyvä.
Idolsissa nähtiin miten huonosti voi lautaa hyvän biisin. Taivas lyö tylta ja kaverilla on kravatti kaulassa. Eihän siellä vissiin mitään uskonnollista herätystä ollut kukaan hakemassa?
Teräsbetonilla on asennette ja minä arvostan sitä.
hyvä bändi
6
1117
Vastaukset
- Blues-Boy
Mielestäni yhtye on aivan naurettava. En pidä tälläisistä kaupallisista yhtyeistä lainkaan, jotka yrittävät esittää jotain... Pellemäistä touhua...
Yhden "hitin" bändi, joka sai mukavasti rahaa kun onnistui tekemään tälläisen kaupallisesti helposti myyvän kappaleen. (Taivas Lyö Tulta)
Teräsbetonilla asennetta? Pelleasenne sanon minä!
Aivan tuskaa kuulla jotain sellaista kuin Teräsbetonia, eihän sitä laulua kukaan kuuntele tosissaan? Toivottavasti ei kukaan...
Idolsia en ole seurannut, koska se on myös mielestäni aivan naurettava juttu, mutta ilmeisesti joku on siellä esittänyt tämän Teräsbetonin hitin...? Miten joku siellä kehtaa vetää sellaisen kappaleen tuolla satojen tuhansien ihmisten katsoessa TV:stä sitä?- ugalabugala
Tartteeko musiikkia aina ottaa niin hemmetin vakavasti!? kysyn vaan... En minä ainakaan ota ja siks voinki kuunnella Teräsbetonia muiden bändien joukossa.
- ward
ugalabugala kirjoitti:
Tartteeko musiikkia aina ottaa niin hemmetin vakavasti!? kysyn vaan... En minä ainakaan ota ja siks voinki kuunnella Teräsbetonia muiden bändien joukossa.
se nyt vaan on niin että mitä enemmän bändillä on kannattajia (mitä suositumpi bändi on sitä suurempi oppositiokin sillä on. tosin ei päde läheskään kaikkiin.
- blondi-72hki
mielestäni on ehdottomasti juuri tuo taivas lyö tulta mutta muuten en pahemmin sitä bändiä kuuntele.
- Joey R.
Yritin kuunnella tätä bändiä, jos tämä on vitsi, niin Speedy ja Saku tekee sen 100000000000000000 kertaa paremmin Kummeleissa.
Jos taas ovat tosissaan niin... voi reppanoita :\ - Anonyymi
Moiiii....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524377S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1114199Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu424110Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko693958- 853384
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta673279IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523251Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171592- 451531
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291140