Ilmoitin aikanaan netissä Vattenfallille sähkömittarilukemat. 13.10.2005 tuli tasauslasku, joka oli negatiivinen, eli Vattenfall jäi velkaa minulle. Tasauslaskussa lukee, että rahat hyvitetään tilillenne. Olen suoraveloitusasiakas, joten he tietävät tilinumeroni. Odotin 2 kk, eikä rahoja näkynyt.
Soitin tänään, että koska aiotaan maksaa rahat. Täti tarkisti, ettei seuraavalla laskulla ole niitä vähennetty, eikä sitä seuraavallakaan, joka on vasta tulossa.
Totesi, että atk-järjestelmä on mennyt uusiksi ja nämä olisi pitänyt erikseen hoitaa. Ei ole hoidettu. Minulle lupasi nyt maksaa liiat rahat takaisin. Kyselin montakohan tuhatta muuta asiakasta on saamatta rahojaan?
Tarkistakaa 3 viimeistä kuukautta Vattenfallin sähkölaskunne! Se voi yllättää.
Valitettavasti 0203 400 500 asiakaspalveluun voi joutua jonottamaan 15 minuuttia, eikä sittenkään pääse kenenkään kanssa puheisiin, mutta puhelun joutuu katkaisemaan siinä vaiheessa, kun ääniviesti tarjoaa välittäjää nollalla, mutta puhelu ei kytkeydy ja sitten se pyytää äänipostilaatikon numeroa ja salasanaa! Huh huh.
Sähkön ostan muualta, mutta siirtohinnat pitää maksaa Vattenfallille, joka on verkkoyhtiö (monopoli).
Tarkista Vattenfall-sähkölaskut, TÄRKEÄ
Siirtomonopoli
0
595
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770