Millaisia "naisten"lääkäreitä

on sanatorissa

Ja kuinka pitkät on jonot?

Pitäisi tilata aikaa, mutta kuka siellä on asiansa tuntevin?

Ja paljonkohan käynti yksityisellä Kokkolassa maksaa?

16

5480

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kälviäläinen

Meijän kunnan eläinlääkärille ei oo jonua.

• pentu

Niin,sinähän sen vakioasiakkaana parhaiten tiedät.Anna kuitenkin koirille ja kissoille etuoikeus.

• kyllästynyt
        pentu kirjoitti:

Niin,sinähän sen vakioasiakkaana parhaiten tiedät.Anna kuitenkin koirille ja kissoille etuoikeus.

Tässä on malli esimerkki siitä, miksi tämän chatin voisi sulkea!

• siitä
        kyllästynyt kirjoitti:

Tässä on malli esimerkki siitä, miksi tämän chatin voisi sulkea!

miten tolloja täälä pyörii, ei tämä ole mikään chat vaan keskustelupalsta!!

• tollo sua!
        siitä kirjoitti:

miten tolloja täälä pyörii, ei tämä ole mikään chat vaan keskustelupalsta!!

Chat ja keskustelupalsta on sama asia...TOLLO! Asian voit tarkistaa vaikka tämän sivun yläreunasta "Kokkolalaisten oma chat", voi herr....

• Klikata
        tollo sua! kirjoitti:

Chat ja keskustelupalsta on sama asia...TOLLO! Asian voit tarkistaa vaikka tämän sivun yläreunasta "Kokkolalaisten oma chat", voi herr....

Sitä kokkolalaisten omaa chattia.
        Kyllä sun on ny parempi pitää suu kiinni, ku alkaa takohammasliima haiseen.

• on hyviä!

Useita vuosia olen ollut Sanatorin asiakas ja lääkäritkin on vaihtuneet, mutta palvelu ja asiantuntemus on ollut aina hyvää. Joillekkin tosi pitkät jonot ja jos jollekin tietylle haluaa niin mielellään odottaakin.
      Ehdotan että soitat Santoriin ja kysäiset seuraavaa vapaata aikaa "naisten" lääkärille.

• faarao net

Pari entistä eläinlääkäriä ja jonot 2 viikkoa

• siru

Jari Johanssonilla olen käynyt, ja erittäin tyytyväinen olen.

• ria

jari johansson ja pirjo dubnell ovat ainakin asiantuntevia lääkäreitä

• Kuin tk:ssa

Kas kun ne ovatkin samoja.
      Miksi maksaa sanatorissa, kun sama lekuri hoitaa tk:ssa?

• murui

Abull Nygui Bump on myös hyvä.On hoitanut ennen virtahepoja,joten lihavimmat sinne.

• siru

Ei kyllä ole kumpikaan, Johansson tai Dabnell, TK:n lääkäreitä...

• vesimies

MOI!
      Itse kävin pari kuukautta sitten sanatorissa, pääsin sinne viikon sisällä, kun kävin Taipaleen Antilla.paljon riippuu lääkäristä kuinka pitkät jonot, itse olisin halunnut naisgynegologille niihin yleensä pitemmät jonot.
      Olin ihan tyytyväinen käyntiin. Maksoi reilu 60 E.

• martta

Pirkko Alavaikko on hyvä naistenlääkäri. Joutuu jonottamaan muutaman viikon, mutta kannattaa.

• asioinut

kaikki sanatorin naisten asioihin perehtyneet lääkärit ovat erittäin asiantuntevia ja päteviä. luottavaisin mielin voi mennä kenen luo tahansa, oli lääkäri mies tai nainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      50
      2224
    2. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      922
    3. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      904
    4. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      23
      874
    5. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      863
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      51
      821
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      117
      816
    8. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    9. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      9
      743
    10. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      733
    Aihe