Eli -96vm honda Civic tarvisisi ennen katsastusta käyttää korjaamolla! Mistä löytyy hinta/laatu suhteeltaan paras autokorjaamo akselilta Rauma-Eurajoki???
PARAS Korjaamo
7
1673
Vastaukset
- romis
sin mä veisin tollasen riisipurkin!!
- sannelinda
Eurajoelle on tulossa entisen Selenin pizzerian tiloihin uusi huoltokorjaamo,jonne tulee myös kahvila.Minua on pyydetty töihin kahvilaan.Se tulee todennäköisesti lähiviikkojen aikana.Spar-marketin vieressä jossa on ollut aikaisemmin mobil-korjaamo.
- hepa
Koiviston Petriä, korjaamo sijaitsee Tiilivuorella
- Nimetön
joo kyllä toi petu on ykkönen.
- kepakkonaamari
mul oli oma auto joskus U.Viitasel ja mukava ukko ja äkkiä korjas edullisesti eli sinne mä mensi
- Raskasreima
kiikolan neste syväraumankadulla, siellä mä aina autoa käytän, vaik siellä on tuntihinta aika suolainen, niin siellä tehdään kyllä tunnissa aikamoisia remontteja, eli se on todellinen laskutushinta, ei tarvii maksaa siitä ku äijät istuu kahvilla, ja auto seisoo hallissa tuntitolkulla!
- Iso Pepe
Vie Pärnäsen korjaamolle molle molle molle, kilkkenplaadi plaadi plaadiplalaadi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492