Hei! Tänään aamulla huomasin pyyhkiessäni verta vessapaperissa ja kauhistuin. Sitä oli melko runsaasti mutta loppui suunilleen neljän tunnin kuluessa. Mitään alavatsakipuja ei ollut. Onko minulla keskenmenon uhka vai voisiko tämä olla sitä höpinää että nyt normaalisti niiden kuukautisten pitäisi tulla? Minulla on aina ollut epäsäännöllinen kierto.
Olen 11 rv. Ensi viikolla alkuraskauden ultra, toivottavasti kaikki on hyvin. ottakaa kantaa. Olen todella huolestunut.
kuukautiset?
1
420
Vastaukset
- keskenmenon kokenut
Olin rv 11 kun huomasin saman asian kuin sinä. Ei kipuja ei oireita. Sikiön kehitys oli valitettavsti loppunut. Keskenmeno oli keskeytynyt. Otettiin kaavinnalla pois. Tämä on valitettavan yleistä. En halua pelotella, haluan vain kertoa minun kohdalleni sattuneesta tapahtumasta.
Vuoto voi olla normaalia, toiset vuotavat koko alkuraskauden ajan. Toisilla vuotoa ilmenee siihen aikaan, kun kuukautisten pitäisi tulla. Toisilla yhdynnän jälkeen ilmenee ns. kosketusvuotoa. Vaikeaa ennsutaa sinun tilannetta.
Itse huolestuin pienestä vuodosta ja soitin neuvolaan, jossa täti pyysi käymään, jotta voitaisiin kuulla sydänäänet ja näin saada minulle mielenrauha. Niitä ei sitten kuulunut, joten varattiin aika ultraan, jossa todettiin sikiön kehityksen loppuneen.
Huomasin niihin aikoihin, että oireeni (pahoinvointi ja väsymys) olivat kadonneet. Ilmeisesti tämäkin kertoi tapahtuneesta.
Toivottavasti sinun kohdallasi ei ole näin. Tsemppiä. Mene tutkimuksiin, jotta saat mielenrauhan. Voin kuvitella tilanteesi, itse menetin yöunet ja mielenrauhan. Voimia! Kirjoittelehan miten kävi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036673
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875037Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113289Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313158Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191696Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961331Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391282Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311196- 48964