Sonata Arctica = paskaa

...

Surkeaa markettimetallia jota teinidarknessit kuuntelee ja luulevat sen olevan oikeaa metallia. Ei näin.

22

5321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poeka

      Surkeaa markettimetallia? Oikeaa metallia? Mikä on oikeaa metallia? Olen itse 15 vuotta, enkä ymmärrä mitä vikaa Sonata Arcticassa on. Jos SA ei mielestäsi ole oikeaa metallia, niin onko sen pakko olla? Kunhan musa vaan kuulostaa hyvältä niin hemmetinkö väliä.

      Ja jos joku kuuntelee Sonata Arcticaa ollakseen "hevari" niin mikäs siinä. Tuskin se hevarius ainakaan Sonatan kuunteluun romahtaa.

      • MyElla

        moi
        olen ihan samaa mieltä.. sonata arctica on yksi parhaimmista bändesitä mitä on olemassa.. jos joku hevari sitä kuuntelee nii so what eihän se muuta musiikin laatua huonoksi tai mihinkään muuhunkaan suuntaan.. se on hyvää musiikkia ja sillä siisti. mielipiteitä saa kyllä olla.. ja tuo on mun mielipide...


    • perkele

      itse en ollut kuin pari kappaletta kuullut ennen 5.12 keikkaa Oulun Teatrialla, ja keikan jälkeen on kaikki levyt ostoslistalla, on nimittäin erittäin hyvä yhtye.

      Mutta tuosta hevi-jutusta: miksi hevarit ovat niin yksioikoisia? Itse kuuntelen kaikkia rockin olomuotoja mukaanlukien heavy, mutta en kuitenkaan jaksa välittää siitä että mikä on metallia ja mikä ei, turhaa stressiähän se vain aiheuttaisi: joten relaa ja kuuntele mitä itse tykkäät

    • Augur

      Ja kuka osoittaa sinua aseella ohimolle ja pakottaa kuuntelemaan sitä?Se on katsos tämä vapaa tahto niin kova juttu,että sillä voi ihan itse valita mitä kuuntelee.
      Itse pidän Sonataa ihan hyvänä bändinä,eikä true-hevarin genrenillitys jaksa kiinnostaa.

    • duvie-westcott

      Otsikon avaaja, kuka on sanonut , että Sonata Arctica , joka sattuu olemaan maailman paras bändi, olisi metallia??

      Melodica heviä tämä käsittääkseni on.

      • poeka

        Power metalia tai melodista metallia. Mutta muistaakseni Tony sanoi jossakin haastattelussa ettei kaipaa lokerointia mihinkään genreen ja sanoi olevansa iloinen jos bändi ohjaa kuuntelijoita muidenkin metalli-/hevibändien pariin.


      • *köh*hevikin on metallia*köh*


    • winterhearts.guild

      Aha. No kerroppas,mikä sitten on "oikeaa metallia"?

      • DaHolla

        Hehe, ei tarvinnut kauaa odotella tätäkään threadia.
        Sonata on kuitenkin alottanut ns periaatteessa pop/rock pohjalta eri nimellä vuonna 1996, ainakin Kakko oli siinä kokoonpanossa. Muita nimiä en osaa varmaksi sanoa. Eli pointti se että ei Sonata oo julistanu olevansa mitään "true metallia". Jokaiselta levyltä löytyy raskaita ja vastapainoksi
        herkkiä balladeja ynnä muita hienoja biisejä.


      • täti
        DaHolla kirjoitti:

        Hehe, ei tarvinnut kauaa odotella tätäkään threadia.
        Sonata on kuitenkin alottanut ns periaatteessa pop/rock pohjalta eri nimellä vuonna 1996, ainakin Kakko oli siinä kokoonpanossa. Muita nimiä en osaa varmaksi sanoa. Eli pointti se että ei Sonata oo julistanu olevansa mitään "true metallia". Jokaiselta levyltä löytyy raskaita ja vastapainoksi
        herkkiä balladeja ynnä muita hienoja biisejä.

        hienoa! tunnen itseni niin nuoreksi kun mut laitettiin teiniagsti-kastiin. lempiyhtyeeni on Sonata A, ja olen 47 v tylsä keski-ikäinen nainen.


      • ******
        täti kirjoitti:

        hienoa! tunnen itseni niin nuoreksi kun mut laitettiin teiniagsti-kastiin. lempiyhtyeeni on Sonata A, ja olen 47 v tylsä keski-ikäinen nainen.

        Hah, täällä toinen keski-ikäinen nainen. Kait sitten teini-ikäinenkin. Olen ollut Sonatan monella keikalla kuuntelemassa. Ja oon tykänny.


    • LadyMaryLou

      Jos et ole livenä nähnyt niin älä tule tänne tuollasta höpöttelemään. aivan mahtava livenä, usko pois

    • suvi

      Kuulkaapa kyllä se on näin, että jokaisella on oikeus kuunnella just sitä mikä itelle jotain merkitsee.. Mä oon kemiläinen 25v ihan tavallinen työssä käyvä nainen ja menettäny sydämeni Sonatalle. Ja jos häpeäisin sitä niin oisinpa säälittävä.. En voi tajuta, että musiikkia pitää jotenki kategorisoida tai että tietynlainen musa sopii vaan tietynlaisille ihmisille. Parasta musiikkia on sellanen joka rikkoo esim. ikämuurit. Olin yhessä konsertissa 44v äitini kans..että sellasta :) Hyvää joulua!

    • ......

      heviyden takia kuunnella. Biisit on valloittavia. tykkää mistä tykkää. mun musa top3 tulee eka sonata ja sitte yölintu... eli mistään teinidarkness hysteriasta ei voi olla kyse? parempaa se sonata on kuin joku kuolemahevi jossa karjutaan 3 minsaa putkeen, se ei oo mitään kuunneltavaa.

      • ...

        Nähtävästi sinulla ei ole käsitystäkään hyvästä metallista.


      • c4cc4
        ... kirjoitti:

        Nähtävästi sinulla ei ole käsitystäkään hyvästä metallista.

        Sonata on uskomattoman tylsää ja temmotonta musiikkia, siihen kun lisätään vielä siirappisanoitukset ja ärsyttävä lauluääni on paketti valmis. En siis yhtään, ollenkaan, voi sietää sitä musiikkia, hyi, hyi. REPIKÄÄ MINUT KAPPALEIKSI mutta tämä on minun mielipiteeni.


    • Tyttö 15v

      Ällös itke munapää!
      Tuskassakin ovat esiintyneet ja siellähän sitä markettimusaa soi?
      Faijakin kuuntelee ja sen veljet (keski-ikäisiä). Se siitä "teinimusasta".
      Kateellisten panettelua tommonen haukkuminen! Kakko

    • Totta osaksi, alkaa olla toi luu jo loppuun kaluttu ei oikeen löydy uusia ideoita, vanhoja samoja sekoitetaan otetaan sieltä täältä....ääääh toi pohjoisen teemakin on jo kulutettu loppuun ajat sitten, very sad :(

    • Metallistinisti

      ManOwaR on aitoo metalii

      Sonta arctika on , nimensä mukaisesti jäätävää sontaa erityisesti tää uus biisi mitä radioroc syöttää 10kertaa påivås

    • syntax_error_

      vihaa paskaa vihaa paskaa vihaa paskaa vihaa paskaa vihaa paskaa vihaa paskaa vihaa paskaa vihaa paskaa vihaa paskaa vihaa paskaa vihaa paskaa vihaa paskaa vihaa paskaa vihaa paskaa vihaa paskaa vihaa paskaa vihaa paskaa vihaa paskaa vihaa paskaa vihaa paskaa vihaa paskaa

    • valitse_nimimerkki_

      Toni Kakko on venäläinen robotti, mikä on tutkittu ja todeksi todettu asia. Tutkimustulosta puolustavat monet seikat, jotka on salattu NASA:n toimesta eikä niitä tiedä kukaan muu kuin niitä tutkineet tahot.

    • Anonyymi

      Moi.Olen yrittänyt kysyä sonatan jäseniltä kuulumisia ja milloin uusi levy ilmestyy sähköpostin lähetyksellä mutta ei ole vastanneet? Kellään samoja kokemuksia? Aika paljon oon lähettäny mutta ei ole vastanneet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe