missä on raatosuon puisto?
voisko joku kertoo?
10
4248
Vastaukset
- Etelään
tarkasti Kajanuksen edessä Kajaanin joessa olevasta pienestä saaresta mitattuna.
- lounaaseen
varistien alittavan rautatien kohdalta.
- Rockserin myymälää vastapäätä
Jotkut puhuvat myös junapuistosta.
- Moinen
Nimi?
- tarinan
mutta kun en enää muista, mistä nimi tulee. Haluaisin itsekin tietää, koska olen lapsuuteni leikkinyt Raatosuon puistossa. Meniköhän se tarina ihan sotavuosiin asti...kertokaa, jos joku muistaa.
- minä tiedän
tarinan kirjoitti:
mutta kun en enää muista, mistä nimi tulee. Haluaisin itsekin tietää, koska olen lapsuuteni leikkinyt Raatosuon puistossa. Meniköhän se tarina ihan sotavuosiin asti...kertokaa, jos joku muistaa.
Mistä raatosuo nimi tulee.Siinä kentän paikalla ja myös leikkikentän kohdalla on ollut suo ja siihen suohon on "haudattu" tosin sanoen uportettu ison vihan aikana/nälkävuosina ihmisiä,Isotätini kanssa asiasta monesti juteltiin.
Raatosuon leikkipuistona olen aina kuullut puhuttavan. - tietoa
minä tiedän kirjoitti:
Mistä raatosuo nimi tulee.Siinä kentän paikalla ja myös leikkikentän kohdalla on ollut suo ja siihen suohon on "haudattu" tosin sanoen uportettu ison vihan aikana/nälkävuosina ihmisiä,Isotätini kanssa asiasta monesti juteltiin.
Raatosuon leikkipuistona olen aina kuullut puhuttavan.oikeesti siinä on ollut joskus aikoinaan eläinten hautausmaa..siitä nimi raatosuo.
- mä vaan
tarinan kirjoitti:
olen leikkiny aikoinani siellä,muistatko pöystin mäen? :)
- pöystin mäen
mä vaan kirjoitti:
Siellä oli kivaa laskea pulkalla ja leikkiä metsässä.
- muistan
mä vaan kirjoitti:
Pöystin mäen,monet pulkkamäet laskettu siinä mäessä,olen asunut 17 vuotta siinä lähellä Leirikadulla.Nykyisin asun kuurnassa mutta käyn lähes päivittäin kotonani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921786- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36742
- 47741
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673