Hei, täällä minä!!!!

...

Hei!

Tämä on treffinhaku-ilmoitus. Haluaisin alkaa seurustelemaan osa-aikaisesti (3pv/viikko). Vapaana on maanantaina klo 16-24, tiistaina klo 18-20 ja torstaina klo 18-24. Jos sulle sopii noi ajat ja haluat tulla mun poikaystäväksi, niin vastaa tähän viestiin.

Jos jotkut ajat ei sovi, esim. sä haluaisit seurustella mun kanssa tiistaina jo klo 16 alkaen, niin too bad. Noi ajat on ainoat mahdolliset mitkä mulle sopii.

Terkuin
Tiina tyttöystävä.

PS. Mä odotan juuri sun viestiä.

9

1354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katkeraa..

Noinko pahasti joku Tiina on mielestäsi toiminut? Mutta jätä hyvä mies se juominen vähemmäksi siellä tietokoneen äärellä.

• on kuin

just mun kalenterista. Koska aloitetaan?

• ...

Hei!

Tota, olen nainen...ja ihan tosissani.
        En todellakaan ehdi seurustelemaan täyspäiväisesti. Parempi vaan varata aika kalenterista kuten kaikelle muulle.

Haluaisitko sinä tulla osa-aikaisesksi poikaystäväkseni ja seukata noina päivinä?

Terkuin
        Tiina Tyttöystävä

• että haluat
        ... kirjoitti:

Hei!

Tota, olen nainen...ja ihan tosissani.
        En todellakaan ehdi seurustelemaan täyspäiväisesti. Parempi vaan varata aika kalenterista kuten kaikelle muulle.

Haluaisitko sinä tulla osa-aikaisesksi poikaystäväkseni ja seukata noina päivinä?

Terkuin
        Tiina Tyttöystävä

.vaki panoo, kun oot puutteessa.....

• puhetta

Kalenteri näyttää tältä...

Maanantaina sopis seukkaaminen noin klo 17-22. Että ehdin töistä kotiin ja illalla pääsen aikaisin nukkuun, että jaksan aamulla herätä.

Tiistaina aika on just passeli.

Keskiviikkona aloitusaika eli klo 18 sopii, mutta lähden kotiin jo sitten klo 22, että jaksan herätä.

Joo ja loppuviikko on sitten omaa aikaa.

Aletaanko oleen?

• viesti!!!!

Hei!!!

Minä täällä!!!

Sä vaikutat kivalta tyypiltä. Sori et vastaan vasta nyt, oli toi sorvi jumissa. Anna kun kerron jotain itsestäni...

Olen 24. Harrastan töissä käymistä ja shoppailua. Salaisesti haaveilen seukkaamisesta ihka oikean poikaystävän kanssa.

Lähdetäänkö brunssille?

• Yks ehdokas

Kaikkina muita päivinä illalla paitsi viikonloppuna ja perjantaina. Periaatteessa mulla olis tota urheilua, mutta naisen takia voin siitä luopua. Vieläkö pelataan kalenteritennistä?

Mitäs sanot? Käynkö minä? Maksaako se mitään?

• saan pesää.

Joka päivä niin mikäs siinä.

• rouva riivinrauta

Heh..Kuule Tiina..Ois asiaa, nähdäänkö sun kotikadun bakeryssä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      155
      11788
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5423
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      43
      4437
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3632
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2728
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      107
      1646
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      361
      1601
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      97
      1499
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1441
    Aihe